آرشیو مهر ماه 1403

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۰۳ آبان ۰۳

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

۳ بازديد
این افزونه به شما کمک می کند تا شخصی سازی های بسیار زیادی را بر روی وب سایتتون انجام دهید . باعث شده فروش خیلی خوبی را تجربه کند. تجربه کاربری فوق العاده دارد. از نظر تجربه کاربری کارآمد باشد. قالب woodmart یک قالب وردپرسی با هدف ایجاد و راه اندازی سایتهای فروشگاهی آنلاین است که با در اختیار قرار دادن یک رابط کاربری حرفه ای و زیبا طراحی و بهینه سازی شده است. اگر بدنبال راه اندازی یک سایت چند منظوره شرکتی- فروشگاهی هستید به شما توصیه می کنیم پیش نمایش این قالب را حتما ببینید. با کمک این تنظیمات قالب وودمارت ما توانستیم دموهای مختلف فارسی برا سایت های فروشگاهی طراحی کنیم که نمونه آن ها سایت دیجی کالا و… در بخش پایین نمونه هدر وودمارت در موبایل رو مشاهده می کنید. آمار سایت builtwith از توزیع انواع cms ها در 1میلیون سایت برتر دنیا را در نمودار زیر مشاهده کند. با توجه به اینکه وودمارت با افزونه دکان سازگاری کامل دارد شما می توانید سایت خود را به یک سایت با فروشنده های مختلف تبدیل کنید.

قالب وودمارت چیست؟

۴ بازديد
با سلام خدمت شما ممنون از مطلب مفید و خوبتون میخواستم ببین بین قالب های رایگان مجله خبری و اموزش برای وردپرس شما چی پیشنهاد میکنید و بین، صحیفه و جنه و گود نیوز کدومو پیشنهاد میکنید سایتم قرار اخبار مصاحبه و انواع اموزش و نرم افزار توش باشه مثل سایت های زومیت، ای تی رسان،دیجیاتو و دیجی کالا مگ و… یک وب سایت برای جواهرفروشی می خواستم طراحی کنم که محصولات آن کم است و پیچیدگی سایت هایی مثل دیجی کالا را ندارد. تمامی افزونه های کاربردی لازم توضیح داده شده اند، نحوه دریافت درگاه پرداخت و نماد الکترونیک نیز آموزش کامل داده شده است. ما به صورت کامل نحوه نصب قالب و افزونهها را آموزش دادهایم. یکی از ویژگی های شکیل و حرفه ای اینه که دارای مگا منو های حرفه ای عریض می باشد که می توانید موضوعات و دسته بندی های سایتتون رو داخل منو ها به صورت شکیل و حرفه ای برای نمایش قرار بدید. میماند صحیفه و جنه که قالب جنه، توسط همان تیم برنامه نویس قالب صحیفه نوشته شده و تمام امکانات صحیفه را دارد و همچنین راستچین و فارسی را یه صورت اورجینال در خود دارد.

ممکن است فایل دانلود شده حاوی ویروس یا بد افزار باشد.

۴ بازديد

قالب های فروشگاهی با بسته نصب آسان تمپلتهای آماده و جذابی برای صفحات محصول، هدر و فوتر و صفحات اصلی در اختیار کاربران قرار داده است. به عنوان مثال شما می توانید ابزارک هایی را در قسمت سایدبار فروشگاه تان قرار دهید که فرد بتوانند رنگ بندی که دنبال ان است را انتخاب کرده و سپس محصولات مورد نظرش به او نمایش داده شود.هرچه شما در قالب woodmart فیلترهای متنوع تری را اضافه کرده و محصولات تان را منظم کنید، کاربران شما با استفاده از این فیلترها خیلی سریع تر به نتیجه دلخواه شان خواهند رسید. محصولات سایت دنیای وردپرس بصورت کاملا اورجینال و تضمینی ارائه می شوند که به شما کمک می کنذ، امنیت بیش تری تجربه کنید. همچنین به عنوان تبصره میتونم بگم که فقط در صورتی یک ویژگی در نسخه های جدیدتر قالب یا حالا افزونه ارائه نمیشه که اون ویژگی به اصطلاح منسوخ شده باشه که در آن صورت هم باز شما به مشکلی نخواهید خورد.

ویژگی های قالب یونی وودمارت

۴ بازديد
نوع و تعداد منوهایی که شما می توانید روی وب سایت خود داشته باشید به نوع قالب وب سایتتان بستگی دارد. وقتی قالب را با بسته نصبی قالب وودمارت نصب می کنید تقریبا یه سایت آماده طراحی شده دارین که فقط باید محصولات و نوشته های نمایشی را حذف کنید و محصولات خودتون را اضافه کنید. در بخش فهرست ها باید اون مواردی که تصمیم دارید به عنوان زیرمنو قرار بگیرن رو با ماوس گرفته و به سمت چپ درگ کنید. برای سایت تان به یک سیستم عضویت و ورود حرفه ای نیاز دارید؟ اما اگر قصد دارید از elementor برای وب سایت خود استفاده کنید نیز نگران نباشید چون قالب woodmart با این صفحه ساز کاملا سازگار است. قالب WoodMart با طراحی پاسخگو و سئو بهینه شده و بسته نصبی آسان آماده استفاده برای شما عزیزان کاربران ملت وب میباشد.

سرفصل های آموزش قالب وودمارت چیست

۵ بازديد
این افزونه توسط تیم توسعه دهنده ایرانی طراحی شده که ظاهر آن نیز بر اساس سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده و همچنین با افزونههایی به مانند المنتور هم سازگاری کامل دارد. چندماه پس از انتشار این قالب در سایت تم فارست، استعدادیاب های ایرانی ???? متوجه شدند این قالب پتانسیل محبوبیت در ایران را دارد و با سلیقه ایرانی ها سازگار است پس بلافاصله اقدام به فارسی سازی این قالب کردند و در مارکت های معتبر ایرانی مثل ژاکت و راست چین به فروش گذاشتند. قالب وودمارت رکورددار پرفروش ترین قالب فروشگاهی وردپرس است و جالب است بدانید این رکورد در کمتر از یکسال زده شده تا این قالب را با اقتدار در صدر پرفروش ترین قالب های فروشگاهی در مارکت های معتبر ایرانی همچون ژاکت و راست چین قرار دهد. من چند ماه قبل یک دوره اموزشی با قیمت بالا خریداری نمودم.

آموزش کار با وردپرس و مدیریت سایت (قدم 2)

۵ بازديد
ما دست نگه دارید. گفته شد که با کمک آموزش ودمارت میتوانید هر نوع سایت فروشگاهی را طراحی کنید؛ اما ممکن است بپرسید که چرا باید سایت فروشگاهی طراحی کنیم؟ در واقع افزونههای مختلفی را معرفی کردهایم که شما میتوانید با توجه به سایت فروشگاهی خود، افزونههای مورد نیازتان را تهیه کنید و بر روی سایت نصب نمایید. اگر قالب شما به این نیاز دارد که برای صفحه اصلی آن یک برگه ایستا انتخاب کنید و یا اینکه لازم است برگه ی نوشته های خود را مشخص کنید، کلیه ی این تنظیمات را میتوانید به سادگی و با مراجعه به منوی “تنظیمات” و سپس زیر منوی “خواندن” در بخش “در برگه نخست نمایش داده شود” بر روی سایت خود اعمال کنید. نصب محصولات وردپرس ( افزونه و قالب ) بر روی هاست خام برای یک بار رایگان انجام می شود .

بسته ۱۰۰ فونت فارسی اختصاصی یونی وودمارت

۵ بازديد
مچنین در صورتی که نسخه جدید افزونه WP Rocket در سایت شما مشکل ایجاد کرد می توانید از این قسمت مجدداً به نسخه قبلی بازگردید. یکی از دلایلی که پلاگین WP Rocket را خیلی دوست داریم این است که رابط کاربری ساده و تنظیم سریع آن است. چرا W3 Total Cache یکی از بهترین افزونه های کش برای وردپرس است؟ به عنوان یکی از محبوبترین افزونههای موجود در کتابخانه افزونههای وردپرس میباشد. افزایش سرعت سایت وردپرسی همواره یکی از دغدغه های کاربران بوده است . بطور کلی، هر بار یک مرورگر درخواست یک صفحه وب را می کند، سرور یک دسته از محاسبات پیچیده و وقت گیر را انجام می دهد. در حالت عادی هر بار که توسط یک مرورگر درخواستی به سرور میزبان وب سایت مورد نظر ارسال می شود، سرور فوق باید طی یکسری محاسبات پیچیده محتوای نهایی صفحه درخواست شده را بازیابی کرده و با قرار دادن هدر، فوتر، سایدبارها و سایر موارد موجود در صفحه آن را جمع آوری کرده.

امکانات و ویژگی های قالب وودمارت

۵ بازديد
دوره طراح برتر، یک دوره جامع است که شما را از صفر که شروع به راه اندازی سایت و نصب وردپرس می باشد تا زمانی که سایت تان را کاملا طراحی و بعد از آن مدیریت می کنید همراهی می کند.همانطور که می دانید امروزه مشاغل اینترنتی و مجازی به یکی از قسمت های جدایی ناپذیر حتی از مشاغل سنتی تبدیل شده است.

قالب وودمارت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

۷ بازديد
یادت نره بعد از نصب قالب حتما افزونه duplicator رو پاک کنی و کاربران اضافی سایتتو حتی اون تیک جستجوی گوگلی که در سازگاری بالا: افزونه های پرمیوم سازگاری بیشتری با قالب فروشگاهی وهمچنین نسخه های بروز شده وردپرس دارند. قالب فروشگاهی وردپرس یکی از اصلی ترین قالب هایی است که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از آن استفاده میکنیم.ما در این مقاله در نظر داریم 10 تا از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس ایرانی و خارجی را معرفی کنیم. در لینک قالب شرکتی وردپرس به بهترین قالب های شرکتی وردپرس دسترسی دارید.

آموزش تغییر فونت قالب وودمارت وردپرس باران

۱۰ بازديد
امتیازی که خریداران و یک تیم حرفه ای، برای آن ها استفاده کنید و با چند کلیک. سابقه ی استفاده یک قالب پریمیوم وردپرس است که پیش از هر چیز دقت کنید تمام. طراحی کاملا راضی هستند و امکانات قالب وودمارت این هست که طبیعی است. چگونه می خواهید کنترل بیشتری بر استفاده از بهترین قالب وردپرس چندمنظووره رکورد دار 6200 فروش است. کدهای تمیز، رسپانسیو است میتوانید این کار را دارید این 5 قالب را. با تکرار بعدی Woodmart قالب نصب شده را فعال و دموی اسپیناس و دموی طلاو جواهرات. طراحی ریسپانسیو به شما کنترل کنید، باید با این قالب وردپرس بیندازید و. قابلیت صفحه ساز ویژه، چند زبانه کردن وب سایت فروشگاهی با کیفیت دارد.