قالب وودمارت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

جمعه ۰۴ آبان ۰۳

قالب وودمارت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

۸ بازديد
یادت نره بعد از نصب قالب حتما افزونه duplicator رو پاک کنی و کاربران اضافی سایتتو حتی اون تیک جستجوی گوگلی که در سازگاری بالا: افزونه های پرمیوم سازگاری بیشتری با قالب فروشگاهی وهمچنین نسخه های بروز شده وردپرس دارند. قالب فروشگاهی وردپرس یکی از اصلی ترین قالب هایی است که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از آن استفاده میکنیم.ما در این مقاله در نظر داریم 10 تا از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس ایرانی و خارجی را معرفی کنیم. در لینک قالب شرکتی وردپرس به بهترین قالب های شرکتی وردپرس دسترسی دارید.


اما برای بهترین عملکرد بهینه سازی نشده است، زیرا حاوی تصاویر، صفحات، پستها و محصولات زیادی است که باید حذف شوند و با دادههای واقعی جایگزین شوند. یک قالب فروشگاهی، در صورتی به بهترین قالب فروشگاهی تبدیل میشود که حاوی امکانات و ویژگیهای منحصربه فردی باشد. از پرسرعت ترین قالب های فروشگاهی است به خاطر داشتن طراحی زیبا، سازگاری با افزونه ها و داشتن تنظیمات اختصاصی مناسب برای طراحی سایت انواع سایت های فروش دوره است. همچنین توسعه دهندگان بسیاری از داخل کشور نیز قالب ها و افزونه های زیادی را راه اندازی و در این سایت برای فروش قرار داده اند. صفحه سازهای معتبر نیز در این زمینه نقش موثری دارند و به عنوان مثال، قالب های نال شده و یا پلاگین های دارای کدهای مخرب از بدترین شرایط برخوردارند. افزونه هایی مانند یواست سئو یا رنک مث وجود دارند که راهنمای سئوی خوبی برای شما هستند.
با تهیه قالب وودمارت از مراجع معتبر معمولا یک بسته نصبی اختصاصی از دمو فارسی هم دریافت می کنید. در ادامه فشرده سازی فایلهای JS و ادغام فایلهای JS و بارگذاری فایلهای JS را فعال کنید. برای بهینه سازی قالب وودمارت لیست فایلهای JS زیر به لیست استثنا اضافه کنید تا مطمئن شوید این فایلها بلافاصله بعد از بارگیری صفحه شروع به کار میکنند. اگر خیلی سریعتر است، میتوانید آنها را یکی یکی فعال کنید تا ببینید کدام یک از آنها باعث این مشکل میشود. نتیجه این بررسی ها نشان داد سرعت لود کامل تم ودمارت تا کمتر از 6 ثانیه هم می رسد و این یعنی فوق العاده ، بله سرعت لود کمتر از 6 ثانیه برای این قالب حرفه ای و بزرگ عالیست. برای کاهش بیشتر زمان مسدود کردن و افزایش امتیاز کلی می توانید فونتهای گوگل را به طور کامل غیرفعال کنید. در واقع تنها با پرداخت هزینه دوره آموزشی، خود قالب را به صورت رایگان دریافت کنید.

هر سایتی به خاطر اختلاف در طراحی و عناصر محتوایی اخطارهای متفاوتی دریافت میکند. با دریافت نسخه رایگان قالب، شما آپدیت ها را دریافت نخواهید کرد. این هشدار را میتوان با نصب هر افزونه کش به راحتی برطرف کرد. از CDN های خوب خارجی میتوان به RocketCDN و KeyCDN اشاره کرد که با خرید اشتراک به وسیله حسابهایی مثل Master Card قابل استفاده هستند. بعد از تهیه آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین قالب های اورجینال سایت تم فارست در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا فروشگاه اینترنتی خود را با یکی از بهترین و کامل ترین قالب فروشگاهی وردپرس راه اندازی کنید. این قالب وردپرس یکی از پرفروش ترین پوسته های موجود در تم فارست است. معایب قالب وودمارت : حتما میدانید قالب وودمارت یکی از بهترین ها برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است و بسیاری از کارشناسان وودمارت را پادشاه قالب های فروشگاهی میدانند اما باید بدانید این قالب در کنار همه امکانات و قابلیت های خیره کننده خود معایبی هم دارد در این مقاله به مهم ترین معایب قالب وودمارت میپردازیم با ما همراه باشید…
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.