آرشیو مهر ماه 1400

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

افزونه Yoast SEO Premium (آموزش كامل افزونه سئو)

۱۴ بازديد

به اين دليل است كه مبحث سئو، و اهميت آن در فروشگاه هاي اينترنتي مطرح مي شود. با نمايش استاندارد قيمت و زيبايي آن در اكثر شبكه هاي اجتماعي مي توان باعث افزايش ترافيك و بازديد از فروشگاه و در نتيجه افزايش سئو و رتبه سايت شد. در اين صورت امكان سئو داخلي و رعايت اصول سئو محتوا براي هر 5كلمه به طور مجزا امكان پذير خواهد بود. بايد بدانيد كه تنها ايجاد فروشگاه براي موفقيت در تجارت الكترونيك امكان پذير نيست. حتي توي بسياري از سايت هاي جهان اين افزونه به عنوان بهترين افزونه سئو وردپرس محسوب ميشه و توصيه ما هم اينه كه حتما از اين افزونه به عنوان افزونه سئو وردپرس خودتون استفاده بكنيد حتي توي پادكستي تمامي افزونه هاي سئو وردپرس رو بررسي كردم و بهترين افزونه سئو رو معرفي كردم كه ميتونيد در زير اين پادكست رو گوش بديد. با افزونه Yoast SEO Premium ، مي توانيم تضمين كنيم كه شما بهينه ترين محتوا را با جديدترين الگوريتم هاي گوگل منتشر مي كنيد و همچنين هيچ افزونه وردپرس ديگري به چگونگي ديدن متن شما در گوگل حتي نزديك نمي شود!

هيج نسخه اي از اين افزونه در جهان وجود ندارد كه امكانات و فعال سازي كامل و حرفه اي مشابه نسخه وردپرس سيتي ارائه دهد. بهترين افزونه هاي سئو وردپرس هم شما را از همكاري با متخصصان و مشاوران اين حوزه بي نياز نمي كنند و قادر نيستند تمامي نيازها را پيش بيني نموده و به آن­ها پاسخ بدهد. يك سايت بعد از بازگشايي نياز دارد كه سئو قدرتمندي داشته باشد تا در موتور هاي جستجو پيشرفت داشته باشد. تو قسمت اجتماعي ميتونيد شبكههاي اجتماعي كه داريد رو وارد كنيد. اما لازم به ذكر است كه در صورت خريد افزونه يواست سئو از قابليت هاي جديدتر و بهتري بهره مند مي شويد كه بعد از خريد و نصب تاثير سريع آن را در هفته هاي اول مشاهده خواهيد كرد،بنابراين اين موضوع براي كساني كه نيازمند تغييرات اساسي سايت از لحاظ سئويي مي باشد بسيار مهم است چرا كه تمامي افراد به دنبال پيشي گرفتن از ديگر سايت ها در نتايج گوگل هستند، به همين منظور شما هم بايد اين موضوع را مد لحاظ قرار داده و نسبت به رقباي خود با تمامي موارد گفته شده به رقابت بپردازيد،به منظور كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي توانيد وارد بحث و گفت و گو شده و سوالات خود را از ما بپرسيد، متخصصان ما در كوتاه ترين زمان ممكن پاسخگوي شما خواهند بود،البته در قسمت چت آنلاين نيز مي توانيد پاسخ خود را با سرعت بيشتري دريافت نماييد.

به شما اطمينان مي دهيم كه با خريد اين محصول فايل كاملا فارسي و اورجينال در اختيار شما قرار مي گيرد. اين افزونه توسط كمپاني قدرتمند Yoast طراحي شده است كه باعث افزايش درآمدهاي شما خواهد شد. نكته: تگ هاي Schema & OpenGraph براي محصولات باعث متفاوت شدن نمايش محتواي سايت در سايت هاي ديگر و همچنين در شبكه هاي اجتماعي مي شوند كه اين امر به بهينه سازي سايت ها كمك زيادي مي كند. ۱۰ سال قبل ابزاري بنام گوگل وبمستر تولز توسط شركت گوگل معرفي شد كه تا كنون بهترين ابزار آناليز وب سايت براي وب مسترها بوده است و اخيرا گوگل براي بدست آوردن كاربران بيشتر براي اين ابزار قدرتمند خود نام آن را به كنسول جستجو گوگل ( Google Search Console ) تغيير نام داده است. 1. ايجاد خطا و تغيير مسيردر صفحه ۴۰۴ نداشته باشيد. بلوك هاي پيوند داخلي افزونه Yoast پيوندهاي داخلي سايت شما را به شكل الفبايي ساده مي كنند, با استفاده از بلوك هاي مختلف پيوند داخلي، قادر خواهيد بود در كمترين زمان يك ساختار (سلسله مراتب) ايجاد كنيد!

درنهايت، گزينه Tools امكان دسترسي به انواع مختلف ويرايشگرها و همچنين گزينهاي براي وارد كردن يا برداشتن برخي تنظيمات Yoast SEO را به ما ميدهد. در Yoast Seo Premium اين امكان به صورت ويژه تر در دسترس است به طوري كه علاوه بر اين كه كلمه كليدي بررسي مي شود، محتوا و متن شما نيز مورد تجزيه و تحليل قرار خواهد گرفت. امكان كنترل نقشه سايت را دارد. افزونه yoastقابليت بررسي ميزان خوانايي نوشتهها را دارد. پس از تكميل اين موارد، به بخش تحليل و بررسي برويد. پس از انتخاب اين گزينه پيش فرض شما بايد به اكانت فيسبوك خود وصل شده و مديريت خود را براي افزونه مشخص نماييد.

را سئو كرد و آپشنهاي ديگري كه در اختيار مدير سايت قرار ميدهند براي افزايش سرعت سايت و لينك سازي داخلي و افزايش كيفيت تجربه كاربري بسيار كاربردي هستند. اگر به اندازه و كيفيت تصاوير دقت نكنيد و آن ها را بهينه نكنيد ، مي توانند وب سايت شما را بسيار كند كنند. حال در بخش مشخص شده در تصوير مي توانيدفرمت تصوير و كيفيت آن را تنظيم كنيد تا در عين بهينه شدن حجم تصوير از كيفيت آن هم زياد كم نشود. منظور از عبارت كليدي در زير عنوان اينه كه شما بايد در عنوان هاي نوشته خود از عبارت كليدي خود استفاده كنيد با به عبارتي ديگر در تگ هاي H2 و H3 و حتي H4 در نوشته خود استفاده كنيد و در آن ها از عبارت كليدي خود هم استفاده كنيد توجه داشته باشيد كه از هر ۴ زير عنوان حداكثر در دو مورد آن از عبارت كليدي خود استفاده كنيد در غير اين صورت بهينه سازي بيش از حد انجام داده ايد و اين براي سئو وردپرس اصلا خوب نيست.

به عنوان مثال ، يك پست منتشر شده در دسته بندي مواد غذايي مي تواند برچسب هايي مانند سالاد ، صبحانه ، پنكيك و غيره داشته باشد. به عنوان مثال ، در يك سايت شخصي مي توانيد دسته هايي مانند موسيقي ، غذا ، مسافرت و غيره را داشته باشيد. البته توجه داشته باشيد كه دادن لينك هاي فالو به سايت هايي كه دامين اتوريتي بالايي دارند به هيچ عنوان اشكالي ندارد. وقتي كه با وبسايت خود كار ميكنيد، ممكن است بدون توجه به وضعيت ايندكس گوگل، يك صفحه را حذف كنيد. همان طور كه در بالا گفتيم لينك هاي خارجي يكي از فاكتورهاي مهم در سئوي وردپرس هستند ولي زماني كه به يك سايت خارجي لينك مي دهيد مقداري از اعتبار سايت خود را به آن سايت مي دهيد كه به اين كار “link juice” مي گويند. به عبارت ديگر لازمه هر سايت موفق در زمينه سئو افزونه سئو يواست است و بدون آن هيچ وقت به جايگاه مناسبي در گوگل نخواهيد رسيد.

https://www.scoop.it/topic/gentable/p/4125542353/2021/06/27/yoast-seo-premium

افزونه WP Rocket (آموزش قدم به قدم و تصويري)

۱۶ بازديد

از چه پلاگين هايي مي توان براي سرعت بخشيدن به عملكرد سايت استفاده كرد؟ بطور كلي عملكرد افزونه موشك وردپرس، همه بخش هاي موثر در بهينه سازي و كش كردن محتواي وبسايت وردپرسي را پوشش داده و از فشرده سازي و يكپارچه سازي كد هاي html ، css ، js گرفته تا لود تنبل (lazy load) تصاوير و حتي بهينه سازي و پاكسازي جداول ديتابيس را بصورت يكجا در خود جا داده است. امكان كاربردي كه در افزونه WP Rocket قرار دارد،بهينه سازي جداول ديتابيس است كه اين گزينه هم به افزايش كارايي و استفاده هرچه بهتر كاربران از سايت شما كمك مي كند.دقت كنيد كه قبل از فشرده سازي ديتابيس حتما از جداول پايگاه داده وب سايت فايل پشتيبان تهيه كنيد.توصيه ما براي استفاده از اين امكان تنها فشرده سازي بخش Database cleanup در افزونه است،تنها كافي است كه در سربرگ ديتابيس گزينه ذكرشده را انتخاب كنيد و تنظيمات را ذخيره كنيد.براي استفاده از ديگرگرينه هاي فشرده سازي ديتابيس بايد دقت كامل را داشته باشيد كه توصيه مي كنيم تنها از گزينه Database cleanup در اين بخش از افزونه استفاده كنيد.

اما اگر به دنبال بهترين نتيجه هستيد، پيشنهاد مي كنيم كه تنظيمات را به دلخواه خود تغيير دهيد. با نصب افزونه wp rocket در زمان بسيار كوتاهي شاهد بالا رفتن سرعت سايت خود ميشويم، اين افزونه در كوتاهترين زمان ممكن سرعت سايت ما رو چند برابر ميكنه پس اگر سايت ما سرعتش براي لود پايين باشه يكي از بهترين افزونههايي كه به كمك ما مياد افزونه وردپرس راكت هست. اما افزونه WP Rocket كه در زبان فارسي به افزونه موشك معروف شده است همه ي ابزارهايي كه مي تواند در بهينه كردن و بالا بردن سرعت وبسايت شما مفيد باشد را در يكجا جمع كرده است. بطور كلي بايد گفت كه سيستم مديريت محتواي وردپرس براي رسيدن به حداكثر سرعت و بهينه سازي نيازمند فرايند فشرده سازي و كاهش حجم محتوا و تصاوير و كد هاي خود مي باشد. اين يكي از مهمترين معيار موتور هاي جستجو است كه براي هر وبسايتي ضروري و لازم است.

✅افزونه راكت يكي از پرفروش ترين افزونه هاي وردپرس است كه بطورشگفت انگيزي سرعت سايت هاي وردپرسي را بالا مي برد! در صورتي كه هنوز افزونه كش وردپرس براي سايت خود نصب نكرده ايد فرصت را از دست ندهيد. به لطف تنظيمات قدرتمندي كه در اين افزونه قرار داده شده است، شما مي توانيد حداكثر بهره را از آن در افزايش سرعت سايتتان ببريد. نصب افزونه موشك وردپرس اصلاً كار سختي نيست و تنها كار لازم اين است كه پس از خريد و دريافت نسخه حرفه اي موشك از راست چين طبق آموزشي كه به صورت رايگان در اختيار شما قرار داده مي شود افزونه را در سايت خود نصب كنيد. قبل از استفاده، ويرايش كد به صورت دستي لازم است! نصب افزونه ها مي تواند سرور شما را متوقف كرده و از شروع مجدد آن جلوگيري نمايد، بنابراين هميشه قبل از نصب هر افزونه اي يك نسخه ي پشتيبان از سايت و پايگاه داده خود تهيه كنيد.

چراكه گروه وردپرس راكت سالها روي ساخت اين افزونه وقت گذاشتهاند و انتشار آن بهصورت رايگان يا فروش آن بهصورت ريالي چندان جايز نيست. بسياري از پلاگين هاي بهينه ساز به صورت رايگان در دسترس كاربران وردپرسي قرار گرفته اند. Sabrina Zeidan: محصول شما تماماً براي فروش نيست و نسخه رايگان هم دارد. ما توصيه نميكنيم در اين بخش پيشنويس نوشتههاي خود را حذف كنيد چرا كه امكان دارد در آينده به آنها نياز داشته باشيد. باز هم بعنوان اولين وبسيات فارسي زبان كه سعي در ارايه جديدترين و باكيفيت ترين محصولات در زمينه توسعه وب دارد در خدمت كاربران گرامي وبسايت داده باران ، مرجع تخصصي اسكريپت و قالب هستيم با ارايه جديدترين نسخه 3.0.4 كه اوريجينال و فارسي شده است از قويترين افزونه افزايش سرعت وردپرس كه بعنوان wp rocket يا موشك وردپرس شناخته مي شود. فعالسازي اين بخش به افزايش سرعت سايت كمك چشمگيري خواهد كرد به خصوص براي وبسايتهايي كه از تصاوير زيادي استفاده كردهاند!

http://wordpress.samenblog.com/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87.html

افزونه Yoast SEO Premium آموزش كامل + دانلود رايگان

۱۹ بازديد

سپس اين افزونه از تجزيه و تحليل محتواي سئو شما استفاده ميكنه تا تعيين كنه كه چطوري محتواي شما از عوامل مختلف رتبه بندي، مثل تعداد استفاده از كيورد ، طول متن مقاله، به كار بردن لينك هاي داخلي يا خارجي و غيره استفاده كرده. تو نسخه پرميوم اين پلاگين مهمترين صفحات شما رو بررسي ميكنه و اگه اطلاعاتي تو بازه زماني بيشتر از ۶ ماه داشته باشين بهتون هشدار ميده كه اين مطالب خيلي وقته آپديت نشدن. افزونه yoast seo premium خيلي آزاردهنده خواهد بود كه شما پست وبلاگ خودتون رو در فيس بوك يا جاي ديگه به اشتراك بگذاريد ولي جوري كه مي خواهيد نمايش داده نشه و تصوير غلطي رو به نمايش بگذاره .

همچنين اگر قصد دارين براي صفحه ي نتيجه ي جستجو يك عنوان دلخواه از خودتون وارد كنيد تا در سايت ديده شود ميتونيد در قسمت انتهايي اين بخش اقدام به اين كار كنيد و با استفاده از متغير هايي كه افزونه ي يواست در اختيار شما قرار داده است بتونيد عنوان دلخواه خودتون رو وارد و ذخيره كنيد. راستي اگر به واسطه يكسري افزونه هاي سئو مثل Rank Math، آمار سرچ كنسول و يا بقيه ابزارهاي گوگل رو در پيشخوان وردپرس ادغام كرديد، بايد بگم كه به گفته سازندگان افزونه Site Kit، از اين نظر اختلالي وجود نداره؛ يعني ميتونيد از Site Kit در كنار ساير افزونه هاي مشابه استفاده كنيد. بنابراين رتبه دهي به مطالب شما ممكن است بين دو مطلب مشابه تقسيم شود. اين دو اسكيما كه اطلاعات ساختار يافته را به گوگل نشان مي دهند. با لينك سازي داخلي هوشمند افزونه سئو يواست ساختار سايت خود را بهتر به گوگل معرفي نماييد.

يكي از بهترين و آسان ترين راه هاي افزايش بازديدكنندگان سايت، بهينه سازي سئوي سايت براي موتورهاي جستجويي همچون گوگل و بدست آوردن رتبه بالاتر سايت در گوگل است. بعد از انجام تحقيق كلمات كليدي خودتون مجبورين كه صفحات و پست هاي داخل سايت تون رو براي اون كلمات كليدي و يا عبارات كليدي كه دلتون ميخواد بخاطرش رتبه بگيرين، بهينه سازي كنين. افزونه yoast seo بطور كامل فارسي سازي شده. در كنار پيشرفت هاي مداوم افزونه هاي Yoast SEO ، دوره ها را به طور مكرر منتشر مي كنيم. ممكن است در وبسايت شما مطالب تكراري با لينك هاي مختلفي منتشر شود.

اطلاعات كاملي در مورد الگوريتم هاي گوگل، نحوه رتبه بندي سايت ها و يا جريمه سايت ها توسط گوگل در وردپرس باران منتشر شده است. به راحتي نقشه هاي گوگل، ساعات كاري، اطلاعات تماس و يك مكان ياب به سايت خود اضافه كنيد. درج يك فروشگاه ياب - فروشگاه ياب اين امكان را فراهم مي سازد كه مشتريان به راحتي نزديك ترين محل شركت شما را پيدا كنند. اصول كار هر تجارتي شناساندن و معرفي آن به مشتريان است. لطفا دقت بفرماييد هر چه سريعتر نسبت به برنامه ريزي براي به روزرساني هسته وردپرس خود به نسخه ي جديد اقدام فرماييد.

بيشتر افزونه ها، ويژگي ها و قابليت هاي انحصاري خود را دارند كه باعث تمايز آنها از ساير افزونه ها و افزونه هاي موجود در آن افزونه شده است. در اين نسخه شما ميتوانيد براي هر يك از مطالب خود پنج كلمه كليدي قرار بدهيد كه موجب مي شود ارزش آن پنج برابر شود. نسخه پرميوم افزونه يوست سئو در سايت شركت يوست غير رايگان است كه ما اينجا براي شما بصورت رايگان آخرين ورژن اون رو در سايت آكادمي بيسينيور قرار داديم. نسخه پريميوم افزونه وردپرس سئو yoast seo Premium، دانلود افزونه يواست سئو پرميوم ، افزونه yoast seo premium اين نسخه از افزونه پرميوم با نسخه رايگان افزونه يواست سئو پرميوم در امكانات و قابليت هاي كليدي تفاوت دارد.يعني در نسخه پرميوم كه كاملا فارسي مي باشد امكانات و قابليت هايي وجود دارد كه در نسخه رايگان اين مواد وجود ندارد.

افزونه يوآست سئو پرميوم به طور خودكار تغييرات صورت گرفته در آدرس لينك مطالب شما را تشخيص داده و به جاي آنكه بازديدكنندگان شما با مراجعه به آدرس هاي قبلي با خطاي ۴۰۴ مواجه شوند، آنها را به آدرس جديد منتقل مي كند. در اين شرايط شما بخش اعظمي از كارهايي كه متخصص سئو انجام مي دهد را انجام داده ايد و تنها مرحله باقيمانده براي افزايش سئوي سايت وردپرسي شما، توليد محتواي مناسب با كلمات كليدي مناسب جهت ثبت در موتورهاي جستجوگر از جمله گوگل است. در ظاهر جستجو بخش هاي مختلفي را مي توانيد تنظيم كنيد. بعضي از اين افزونهها با اعلانهاي مختلف شما رو در بهبود سئو سايت ياري ميكنند؛ اين افزونهها با ارائه يكسري امكانات (مثل ريدايركت يا اعلام صفحات 404) باعث ميشن تا گرههاي موجود در وبسايت رو در زمان كوتاهتري برطرف كنيد. امكان استفاده از ريدايركت هاي هوشمند فعال است.

اما سئو وردپرس بدون استفاده از افزونه سئوي آن يعني افزونه Yoast SEO كامل نمي شود. Yoast SEO 11.1 - Pr… Zapier : اتصال اين سرويس به افزونه ي yoast به شما قابليت ارسال مطالب به بيش از 2000 مقصد متفاوت مانند توئيتر و فيسبوك را ميدهد كه بسيا جذاب است. شما با كليك كردن رو اين گزينه وارد صفحهاي ميشين كه تو اون ميتونين افزونه هاي محبوب و توصيه شده رو ببينين و فقط كافيه نام پلاگين يوست رو سرچ كنين و روي نصب كليك كنين! در ادامه مي توانيد آخرين نسخه اين افزونه بسيار محبوب را به صورت رايگان از بيست اسكريپت دريافت نماييد. افزونه سئو Yoast بهترين و محبوب ترين افزونه سئو وردپرس است كه سئوي سايت شما را بهبود ميبخشد. افزونه سئو يوآست پريميوم نسخه پريميوم آن امكانات بيشتري در اختيار شما قرار ميدهد و سئوي بهتري براي سايت شما رقم ميزند.

آخرين نسخه ي پلاگين يوآست در كانال تلگرام قرار گرفت. با اين افزونه آمار و وضعيت وبسايت به تعبير ابزارهاي گوگل، يكجا در پيشخوان وردپرس در دسترس قرار ميگيرن. آپديت: دانلود نسخه 10.1.1 در تاريخ 1398.01.14 به وردپرس باران اضافه شد. آپديت: دانلود رايگان نسخه 14.0.4 در تاريخ 1399.02.12 به وردپرس باران اضافه شد. از طريق اين نقشه به ربات هاي موتورهاي جستجو در خصوص بروز رساني هاي صورت گرفته درون سايت اطلاع رساني خواهد شد. در انتهاي اين بخش ميتونيد ليست ريدايركت هايي كه انجام دادين رو ببينيد و يا اون هارو تغيير بدين. اگه سوالي در اين رابطه براتون پيش اومده كه چه زماني از مديريت ريدايركت استفاده كنيم؟ اين ويژگي كه در نسخه پريميم افزونه قابل استفاده است، از سلامت ريدايركت هاي موجود در سايت شما اطمينان حاصل كرده و از بروز مشكل در Google Search Console جلوگيري خواهد كرد. پس اگر از آناليز سرعت و ترافيك سايت لذت ميبريد و دنبال موفقيت در افزايش رتبه سئو هستيد، بدون شك افزونه Site Kit بهترين افزونه سئو وردپرس براي شماست.

http://tabnak.asrblog.ir/post/16