بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۰۳ آبان ۰۳

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

۴ بازديد
این افزونه به شما کمک می کند تا شخصی سازی های بسیار زیادی را بر روی وب سایتتون انجام دهید . باعث شده فروش خیلی خوبی را تجربه کند. تجربه کاربری فوق العاده دارد. از نظر تجربه کاربری کارآمد باشد. قالب woodmart یک قالب وردپرسی با هدف ایجاد و راه اندازی سایتهای فروشگاهی آنلاین است که با در اختیار قرار دادن یک رابط کاربری حرفه ای و زیبا طراحی و بهینه سازی شده است. اگر بدنبال راه اندازی یک سایت چند منظوره شرکتی- فروشگاهی هستید به شما توصیه می کنیم پیش نمایش این قالب را حتما ببینید. با کمک این تنظیمات قالب وودمارت ما توانستیم دموهای مختلف فارسی برا سایت های فروشگاهی طراحی کنیم که نمونه آن ها سایت دیجی کالا و… در بخش پایین نمونه هدر وودمارت در موبایل رو مشاهده می کنید. آمار سایت builtwith از توزیع انواع cms ها در 1میلیون سایت برتر دنیا را در نمودار زیر مشاهده کند. با توجه به اینکه وودمارت با افزونه دکان سازگاری کامل دارد شما می توانید سایت خود را به یک سایت با فروشنده های مختلف تبدیل کنید.{توقف|توقف} {اتلاف|از دست دادن} زمان {و شروع|و شروع} آموزش قالب Woodmart

در قالب فروشگاهی وودمارت یک پاپ آپ قدرتمند برای شما قرار داده شده که بتوانید از آن برای جمع آوری ایمیل یا شماره تماس کاربرانتان استفاده کنید. این روزها در بستر گسترش اینترنت، دسترسی راحت به ابزار تکنولوژیک مانند تبلت، لپتاپ یا گوشی ­های هوشمند و نیز با شیوع عالم گیر ویروس کووید 19، بسیاری از صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک به این فکر افتاده ­اند تا بخشی یا همه کار خود را به فضای مجازی منتقل کنند. در کنار همه این امکانات ارزشمند بهره گیری از افزونه چند فروشندگی دکان به شما امکان ایجاد یک مارکت فوق العاده را می دهد تا بتوانید از فروشنده های محصولات دیگر نیز در سایت وردپرسی خود استفاده نمائید. قالب وودمارت در کمتر از یک سال به پرفروشترین قالب فروشگاهی در وردپرس تبدیل شده ­است و همچنان این قالب بدون رقیب مورد توجه همه قرار دارد. دقت کنید این مورد اهمیت زیادی دارد. در برخی موارد نیاز شما یک فروشگاه مینیمال است که جذابیت های ظاهری و بخش بلاگ آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. در عین حال شما هم به عنوان مدیر سایت، امکاناتی گسترده برای سفارشی سازی سایت خود در اختیار دارید و میتوانید کلیه ی قسمت های آن را مطابق میل و سلیقه خودتان، تنظیم نمایید.

در حال حاضر بیش از 20 جلسه از آموزش قالب وودمارت برنامه ریزی شده است و احتمالا تا جلسه 25 جلسه ادامه داشته باشد. در این جلسه از آموزش قالب وودمارت به تنظیمات عمومی یا general قالب وودمارت می پردازیم و گزینه های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. آموزش سئو حرفه ای جزو معدود آموزش هایی است که می توانید به صورت کامل آن را در سطح وب پیدا کنید از آنجایی که سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از بهترین شغل های دیجیتال مارکتینگ است تصمیم گرفتیم یک دوره جامع آموزش سئو طراحی کنیم تا دوستان علاقه مند بتوانند در این بازار فعالیت کرده و از طریق آن کسب درآمد کنند. می ­توانید در سایت ­های فروشگاهی با نصب برخی افزونه­ ها درگاه پرداخت امن ایجاد کنید و به طور کلی باید گفت افزونه ­ها هستند تا قابلیت­ های وردپرس بی نهایت افزایش پیدا کند. از شما هم به فکر طراحی وب سایت هستید این محتوا مسیر را برای شما روشن میسازد.


چندماه پس از انتشار این قالب در سایت تم فارست، استعدادیاب های ایرانی ???? متوجه شدند این قالب پتانسیل محبوبیت در ایران را دارد و با سلیقه ایرانی ها سازگار است پس بلافاصله اقدام به فارسی سازی این قالب کردند و در مارکت های معتبر ایرانی مثل ژاکت و راست چین به فروش گذاشتند. در پکیج آموزش قالب وودمارت بیش از 16 ساعت آموزش کاربردی و مفید قرار دارد که به صورت حرفه ای از صفر شروع و به یک سایت فروشگاهی حرفه ای ختم می شود با استفاده از این آموزش نیازی نیست میلیون ها تومان برای طراحی سایت هزینه کنید. در بازار رقابتی امروز یک وب سایت تجارت الکترونیک باید بیش از یک فروشگاه را ارائه کند. تصور اینکه قالب ­های رایگان با استاندار کیفی پایینی ارائه می ­شوند کاملا غلط است. قبل از اینکه از دانلود رایگان استفاده کنید باید از این تفاوت ها آگاه شوید تا بتوانید بهترین استفاده از قالب وودمارت را داشته باشید.

شما با کمک آموزش قالب وودمارت (Woodmart) میتوانید بهترین سایتهای فروشگاهی را طراحی کنید. این امر باعث می شود که فروشگاه شما با هر محصول که ویژگی ها و تغییرات چندگانه را داشته باشد راحت تر انتخاب شود. یکی از ویژگی های فوق العاده آموزش قالب وودمارت کیت وردپرس نسبت به دیگر سایت ها پروژه محور بودن آن است در واقع تمام سعی ما بر این بوده تا در دوره آموزش قالب Woodmart، طراحی فروشگاه اینترنتی را به صورت پروژه محور آموزش دهیم تا دوستان حرفه ای تر نیز بهتر بتوانند از آموزش ها استفاده کنند و صرفا توضیح یک المان ساده یا توضیح تنظیمات قالب به تنهایی در این دوره جایی ندارد. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. بنده تا قسمت 16 آموزش رو دیدم و تا اینجا از این پکیج راضی هستم. من یکی از آموزش های شما رو دیدم واقعا فوق العاده است کارتون دستمزیزاد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.