آرشیو آذر ماه 1400

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

دانلود آموزش وردپرس قدم به قدم

۱۱ بازديد

در اين جلسه از دوره آموزش كامل وردپرس به معرفي كامل كپچا و انواع آن مي پردازيم. اين دوره به هيچ پيش نيازي نياز ندارد و تنها پيش نياز مهم آن علاقه به طراحي سايت با وردپرس است كه مطمعنم همه ي شما كاربران خوب آكادمي وبكيما از علاقه مندان به طراحي سايت هستيد. به معناي واقعي كلمه هزاران گزينه براي انتخاب وجود دارد، بسياري از آنها براي موضوعات خاص طراحي شده اند. آنها مي توانند قابليت هاي سايت را گسترش دهند يا ويژگي هاي جديدي را به وب سايت هاي وردپرس اضافه كنند. آنها باعث مي شوند كاربران بدون استفاده از يك خط كدنويسي، ويژگي هايي را به وب سايت خود اضافه كنند. استايل ها و فايل هاي قالب را از فايل هاي سيستم جدا مي كند تا سايت بدون تغييرات شديد در نمايش بصري سايت ارتقا يابد. به عنوان يك مدير سايت، شما مي توانيد پلاگين ها را از قسمت مديريت نصب / حذف كنيد.

چرا به ورودي/خروجي گرفتن از تنظيمات پوسته احتياج داريم؟ با استفاده از ذخيره ي اين تنظيمات سفارشي، مي توانيد سايت هاي ديگر را به سرعت با تنظيمات دلخواه خود تنظيم كنيد. حتي اگر بخواهيد وب سايت هاي خيلي بزرگ هم با استفاده از وردپرس راه اندازي كنيد امكانش وجود دارد براي مثال اگر روزي خواستيد سايتي شبيه به آمازون يا ديجي كالا هم با وردپرس راه اندازي كنيد به راحتي امكان پذير است و تا زماني كسب و كارتان بزرگ نشده است مي توانيد با وردپرس ادامه دهيد، و هر زمان كه نياز داشتيد مي توانيد سايت تان دانلود آموزش وردپرس را به سادگي از وردپرس به سيستم هاي اختصاصي منتقل كنيد. يكي از موارد بسيار كاربردي كه شايد هر سايتي به آن نياز داشته باشد، فرم ها هستند. يكي از مباحثي كه همواره براي مديران وبسايت هاي وردپرسي چالش برانگيز بوده آپديت افزونه وردپرس مي باشد. اين دوره براي كساني طراحي شده است كه مي خواهند به توسعه قالب و افزونه هاي وردپرس بپردازند. يكي از بهترين موارد در مورد وردپرس اين است كه به راحتي قابل توسعه مي باشد. وب سايت Udemy داراي آموزشهاي متعدد در زمينههاي مختلف است و يكي از بهترين منبعهاي آموزش وردپرس ميباشد.

اينكه سايت شما با آدرس www نشان داده شود يا بدون www را مي توانيد از گزينه ي همگاني در تنظيمات انتخاب كنيد. همون طور كه در بالا مطالعه كرديد اين آموزش وردپرس pdf كامل و بدون نقص هست كه مي تونه براي شروع كار بسيار مناسب باشه، قسمت هاي مختلف وردپرس رو كامل توضيح داديم. سيستم هاي مديريت محتوا يا (CMS (Content Management System به شما اين امكان را ميدهند، تا بدون دانش كدنويسي سايت دلخواه خود را بسازيد و آن را مديريت كنيد. ايده ي خوبي است كه وقتي روي يك پوسته در حالت لوكال كار مي كنيد و تنظيمات دلخواه خود را در آن پيدا مي كنيد، بتوانيد آن تغييرات را به سرعت به سايت اصلي انتقال دهيد. را مي دهد. پوسته هاي پولي امكانات بيشتري را نيز در اختيار مي گذارند. WordPress Development Themes Plugins Gutenberg آموزش تصويري طراحي و توسعه پوسته و پلاگين وردپرس از سايت Udemy مي باشد.

كاربران مي توانند يكديگر را به عنوان دوستان اضافه كنند. همونطور كه مي بينيد ما فهرستي با نام “فهرست اصلي” ساختيم و حالا مي تونيم از سمت راست از قسمت برگه ها، نوشته ها، پيوندهاي دلخواه و يا دسته ها فهرست اضافه كنيم و بعد از اون هم در قسمت تنظيمات فهرست بايد جايگاه پوسته رو مشخص كنيم و در نهايت چيزي مثل زير داريم. بيشتر قالب هاي وردپرس طراحي كلي يا استايل سايت، استايل فونت، رنگ ها، مكان هاي ويجت، طرح بندي هاي صفحه (يا قالب)، استايل براي پست هاي وبلاگ و آرشيوهاي وبلاگ، جزئيات استايل هاي اضافي را فراهم مي كند. دوره هاي آموزش سئو براي وردپرس در سايت قرار داده شده است و مي توانيد با مراجعه به اين دوره ها از صفر تا صد اصول سئو را فرا بگيريد. سيستم مديريت محتواي وردپرس به گونه اي طراحي شده است كه از امنيت بالايي برخوردار باشد همچنين وردپرس از اصول سئو پيروي مي كند و سايت هايي كه با وردپرس طراحي شده اند خيلي زود با رعايت اصول اوليه سئو در رتبه هاي بالاي موتورهاي جستجو جاي مي گيرند. دوره آموزش فارسي شامل مباحث زير مي باشد كه به تفصيل در جلساتي جداگانه مورد بررسي قرار مي گيرند.

اما هنوز هم كارهاي ديگري وجود دارد كه مي توانيد سايت خود را در موتورهاي جستجو و شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي قابل ديده شدن كنيد. وردپرس با داشتن افزونههايي مانند Yoast ميتواند در سئو كردن سايتتان كمك كند. موفقيت سئو يك پديده يك شبه نيست، براي موفقيت بايد به وقت و صبر اختصاص دهيد. مفتخريم كه در وب سايت فرين ، به ارائه آموزشهاي علوم رايانه مي پردازيم. جريان فعاليت ها به كاربران اجازه مي دهد تا به روز رساني هاي سايت دسترسي داشته باشند. وردپرس فوق العاده انعطاف پذير است و به زيبايي با هر نوع وب سايت وردپرس ادغام مي شود. دوره آموزش پيش رو بدون شك كاملترين دوره آموزش كار با WordPress مي باشد. معلولين جزئي از بدنه جامعه هستند ، استفاده آسان از وب بدون كمك گرفتن از ديگران حق اين عزيزان است. تم وردپرس تمام ظاهر front end وب سايت وردپرس شما را فراهم مي كند. قطعا خير. اين آموزش براي تمام كساني كه قصد دارند با وردپرس كار كنند لازم است.

سورپرايز : آموزش ويديويي نصب و ايمپورت دمو ها قرار گرفت. اين مجموعه آموزش ويديويي محصول موسسه آموزشي Lynda است كه بر روي 1 حلقه CD و به مدت زمان 1 ساعت و 32 دقيقه در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد. درواقع شبكه multisite مجموعه اي از وب سايت هايي است كه همه از يك وردپرس، پايگاه داده، پلاگين ها و تم ها استفاده مي كنند. در اين دوره آموزشي، شما به طور قدم به قدم با نحوه ساخت انواع وبسايت ها با استفاده از افزونه Elementor آشنا مي شويد و شروع به ساخت وبسايت هاي جذاب و كاربردي مي نماييد. براي اين كار افزونه ي wordfence security را نصب داشته باشيد. در ادامه به طور خلاصه به پرسش هاي زير پاسخ مي دهيم و آماده نصب وردپرس مي شويم. براي سفارشي سازي از سئو (SEO) گرفته تا پرتال هاي كلاينت و سيستم هاي مديريت محتوا، از ويژگي هاي پلاگين استفاده مي كنند. بهينه سازي موتور جستجو يا سئو (SEO)، فرايند افزايش كيفيت و كميت ترافيك وب سايت و جهت افزايش بازديد كاربران موتور جستجوگر وب است.

https://bit.ly/3uBs4MI

https://doctorwp.com/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%AF%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C/