آرشیو مرداد ماه 1400

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

افزونه WP Rocket افزايش سرعت لود سايت

۱۰ بازديد

مواردي مثل اين كه كش چيست و چرا بايد از آن استفاده شود توضيح داده شده است. البته بيشتر سعي ما بر اين است كه در استخدام افراد حتما جامعه وردپرسي را در نظر بگيريم و از بين آنها افرادي را استخدام كنيم. همچنين لازم نيست spam و هرزنامه را حذف كنيد، زيرا وردپرس پس از 30 روز به طور خودكار آنها را پاك مي كند. كه هيچ تغييري نمي كنند وقتي كاربران براي دومين بار به سايت مراجعه مي كنند نيازي به لود مجدد ندارند و با سرعت عالي سايت براي آنها لود مي شود. افزونه WP ROCKET ( افزونه راكت ) ارائه شده در سايت رويا وردپرس بهترين افزونه بهينه سازي است كه براي افزايش سرعت سايت هاي وردپرسي ساخته شده است.

البته شايان ذكر است كه اين گزينه براي كاربراني كه وارد سايت نمي شوند مورد استفاده قرار نمي گيرد. آموزش افزونه wp rocket وردپرس چگونه است؟ در اولين گام بر روي wp rocket در منوي بالا يا پنل اصلي وردپرس كليك كنيد. بارگزاري برويد. در اين قسمت افزونه را انتخاب كرده و بر روي دكمه نصب كليك كنيد. شما به سادگي مي توانيد به تب بهينه سازي فايل برويد و فايل هايي كه مي خواهيد حجم آن ها كم شوند را، انتخاب كنيد. كم شدن حجم فايلهاي قالب به افزايش سرعت سايت كمك خواهد كرد. افزايش سرعت باز شدن يك وب سايت.

افزونه WP Rocket قابليت اين را دارد تا دستگاهاي ورودي به سايت ما را شناسايي كند، به اين صورت كه كاربر اگر با گوشي هوشمند خود اقدام به ورود در سايت ما كند اين افزونه اين مورد را شناسايي كرده و سايت را مطابق دستگاه ورودي نمايش ميدهد به بيان ديگر ميتوانيم بگوييم كه اين افزونه ريسپانسيو است. ادغام فايلهاي جاوا اسكريپت: سايت شما به فايلهاي كمتر، تعداد درخواستهاي HTTP را كاهش ميدهد. در اين قسمت يك متن خوش آمدگويي بوده و محتويات حساب كاربري كه اين افزونه را از سايت سازنده خريداري كرده نمايان مي شود. با تهيه بك آپ ميتوانيد بعد از نصب افزونه wp rocket (مثلاً در يك وب سايت جديد) بدون نياز به انجام مراحل تنظيمات فقط فايل را از بخش import وارد كنيد تا تمامي تنظيمات اعمال شوند. اگر شما حتي برنامه نويسي را در سطح مقدماتي بلد باشيد هم ميتوانيد افزونه راكت وردپرس را براي سايت تان سفارشي سازي كنيد و قابليت هايي كه ميخواهيد را اضافه كنيد.

توجه داشته باشيد بيشتر سرويس دهندگان CDN به دليل تحريم امكان استفاده از آن را براي سايتهاي ايراني مسدود كردهاند، اما شما همچنان ميتوانيد از CloudFlare نسخه رايگان و يا از سرويس دهنده ايراني ابرآروان ميتوانيد براي اين مورد نيز استفاده كنيد. شبكه تحويل محتوا را فعال كنيد: اگر از يك CDN استفاده مي كنيد اين گزينه را فعال كنيد. افزونه WP Rocket با بيشتر CDN ها، افزونه هاي ترجمه، WordPress Multisite و سايت مپ هاي افزونه Yoast SEO، افزونه All in One SEO و افزونه Jetpack سازگار است. پيشنهاد اين مجموعه اين است كه اين افزونه را از سايت سازنده بصورت قانوني خريداري كنيد. مجموعه دهاستينگ با توجه به اين كه اين افزونه تجاري است و بسياري بدنبال نسخه هاي نال شده خطرناك آن مي روند، يك نسخه نسبتاً بروز و سالم را در اختيار شما قرار مي دهد. اما حالا با توجه به اين كه بسياري از مردم و كسب و كارها به سمت فضاي مجازي آمده اند، رقابت در رتبه گرفتن در موتورهاي جستجو مثل گوگل نيز سخت شده است.

https://www.scoop.it/topic/gentable/p/4125670096/2021/07/04/wp-rocket

قالب وودمارت هماهنگ با دو صفحه ساز

۹ بازديد

قالب وودمارت با دو افزونه المنتور و ويژوال كامپوزر بسيار سازگار است و شما ميتوانيد از هركدام از اين صفحه ساز ها كه با آن راحتتريد دروب سايت خود استفاده نماييد. مثلا اگر لوگوي فارسي در تنظيمات قالب زبان فارسي انتخاب كرده باشيم در زبان انگليسي لوگوي ديگه اي و متفاوت مي تونيم انتخاب كنيم.تو ورژن جديد هم ديگه نياز نيست مثل لينك زير سربرگ ساز را دو زبانه كنيم.اگر به پايين تنظيمات هر پست يا برگه بريم، امكان انتخاب سربرگ هاي مختلف هست. قالب WoodMart با طراحي مدرن و منحصر به فرد خود باعث مي شود فروشگاه آنلاين شما جديد و منحصر به فرد باشد.با در نظر گرفتن بهترين تجربيات كاربر، ما يكي از قالب هاي قدرتمند و قابل تنظيم براي تجارت الكترونيك را ساختيم.

از ويژگي هاي برجسته اين قالب پنل مديريت قدرتمند، سبد خريد آژاكس، فروشگاه آژاكس، جستجو آژاكس، هاور هاي متفاوت و افزوده شدن بسياري از ويدجت هاي جديد مي باشد. از ويژگي هاي برتر اين قالب مي توان به انواع سربرگ، جستجوي ايجكس حرفه اي ، مگامنو، حساب كاري، فوتر هاي مختلف، نماي ۳۶۰ محصول، سرعت بالا، سئوي مناسب، سازگار با دكان و … نكته اي كه وجود دارد اين است كه افزونه visual composer به صورت رايگان روي قالب ارائه مي شود. در اين قالب وردپرس ، با استفاده از اين مگا منو شما ميتوانيد به راحتي محصولات خود را دسته بندي كنيد و با نمايش عكس دسته بندي ها مشتريان را براي خريد بهتر راهنمايي نماييد. اشاره كرد. با استفاده از اين قالب مي توانيد فروشگاه هاي فيزيكي و مجازي فروش فايل را به سادگي راه اندازي كنيد.

اين به معني اين است كه استفاده از كد تميز، طراحي خوب و تقريبا پشتيباني از همه پلاگين هاي محبوب SEO در قالب وودمارت woodmart، به شما اين امكان را مي دهد، كه كنترل بيشتري بر داده هاي مناسب در جاي مناسب داشته باشيد و از نفوذ به آن ها جلوگيري نماييد. قالب WoodMart با طراحي پاسخگو و سئو بهينه شده و بسته نصبي آسان آماده استفاده براي شما عزيزان كاربران ملت وب ميباشد. ساخت هدر در قالب وودمارت همانند صفحه سازي آن ميباشد يعني با دراگ و دراپ ميتوان اين كار را انجام داد. قالب وودمارت woodmart هم از اين استثنا قائل نيست. در كنار تمامي مزايا و امكاناتي كه قالب WoodMart در اختيار ما قرار داده، كدنويسي سبك و استاندارد آن باعث مي شود كه سايت شما بهترين نتيجه را در موتورهاي جستجو دريافت كند.

قالب وودمارت به صورت كامل توسط تمستان فارسي سازي شده و شما با خيال راحت ميتونيد اون رو خريداري كنيد تا لينك هاي دانلود قالب وودمارت فارسي در اختيار شما قرار بگيره. بعد از خريد هر 3 دموي اختصاصي كه توسط تيم وودمارت فارسي طراحي شده است، همراه با دمو هاي اصلي به صورت بسته آسان نصبي در اختيار شما قرار مي گيرد. بعد از اين مرحله هم ميتونيد از بين همه دموهاي WoodMart يكي رو انتخاب كنيد و براي خودتون بارگذاري كنيد. بدون نياز به چندين افزونه براي قدرت دادن به پوسته، WoodMart خودش همه چيز داره، بنابراين مي تونيد وقتتون رو در زمينه تجارتتون مصرف كنيد. با پنل تنظيمات قدرتمند و فارسي قالب WoodMart شما مي توانيد طرح بندي تم و ظاهر را با توجه به نيازهاي خود سفارشي شازيد.

پنل تنظيمات قالب WoodMart يi رابط گرافيكي به شما مي ده تا تغييرات ساده رو به سرعت و به راحتي انجام بديد. با داشتن يك پنل تنظيمات قالب قدرتمند كه به شما امكان مي ده مجموعه اي از تنظيمات پوسته رو با يك كليك تغيير بديد، ديگه نيازي به تجربه برنامه نويسي نداريد. اين قالب با رابط كاربري بي نظيري كه داره ميتونه يه فروشگاه آنلاين عالي رو براي شما بسازه. اين دموهاي رايگان در موضوعات مختلفي مانند محصول، فروشگاه، چندفروشنده، ورزشي و… بر روي قالب WoodMart اين افزونه به رايگان نصب شده است. با اين افزونه توانايي چند زبان كردن سايت وجود دارد. در صورت نياز به راهنمايي يا وجود مشكل پشتيباني تم فارس با بالاترين كيفيت در خدمت شماست.

اما اين قالب محبوب، با وجود فارسي ­سازي شدن همچنان از بهينهترين قالبها است. اين قالب به دليل تعداد دفعات بالاي دانلود آن، لقب محبوب ترين قالب وردپرسي را از آن خود كرده است و مي تواند نياز طيف وسيعي از كاربران را برآورده كند. استفاده از تكنولوژي Ajax يكي از قابليت هاي مهمي مي باشد كه امروزه در اكثر قالب هاي مدرن و حرفه اي ديده مي شود. در واقع كاربران بايد با توجه به هدفي كه از راه اندازي يك وب سايت وردپرسي دارند و بررسي ويژگي قالب هايي كه توسط توسعه دهندگان مختلف ارائه شده، بهترين آنها را انتخاب كرده و مورد استفاده قرار دهند.

موضوعي كه بايد به آن دقت داشته باشيد اين است كه بخش بزرگي از كاربران اينترنتي از طريق دستگاه هاي ارتباطي مختلف مثل موبايل يا تبلت وارد وب سايت هاي مختلف مي شوند در صورتي كه قالبي سايت شما ريسپانسيو نباشد، ممكن است نتوانيد توجه بازيدكنندگان را جلب كرده و مشتريان خود را از دست بدهيد. قابليت جستجوي محصولات به صورت تمام صفحه با Ajax يكي از قابليت هاي خوب اين قالب مي باشد. قالب فروشگاهي وردپرس خوب يكي از مهم ترين عوامل براي جذب كاربران و مشتريان براي وبسايت شماست. گزارش هايي از مشاهده باگ در هدر قالب توسط برخي از مشتريان ارائه شده است. قالب فروشگاهي وردپرس يكي از اصلي ترين قالب هايي است كه براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي از آن استفاده ميكنيم.ما در اين مقاله در نظر داريم 5 تا از بهترين قالب هاي فروشگاهي وردپرس را معرفي كنيم.

در تصوير زير شما ميتوانيد ساير افزونه هايي كه با وودمارت سازگار هستند را مشاهده نماييد. فيلترهايي را كه در قالب وودمارت بر روي هر محصول ايجاد مي كنيد، هم در صفحه محصول و هم در فروشگاه شما نمايش داده مي شوند. طراحي رسپانسيو و واكنش گراي اين قالب باعث شده كه در هر سايزي به زيبايي نمايش داده شود. ليست ويژگيهاي اين قالب را حتماً بررسي كنيد. يك بخش مجزا براي نصب دمو قالب وودمارت در منوي قالب در نظر گرفته شده. قالب WoodMart همراه با دموهاي زيادي در زمينه هاي مختلف مانند فروشگاه مد و لباس، فروشگاه هاي ورزشي، جواهرات، عتيقه جات و… قالب وودمارت woodmart يك قالب وردپرس حرفه اي مي باشد كه توسط يك تيم حرفه اي، براي راه اندازي هر نوع وب سايت فروشگاهي بر پايه ووكامرس طراحي شده است.

قالب WoodMart يه قسمت هم براي طراحي حرفه اي هدر وبسايت داره. قالب فروشگاهي وودمارت بيش از 10 طرح متفاوت براي فوتر وبسايت در اختيارتان مي گذارد. انتخاب يك قالب مناسب وردپرس براي مديران وبسايت ها يكي از مشكل ترين كارهاست. به راحتي مي توانيد المان ها را با دراگ دراپ كردن جابجا كنيد و به سليقه خودتان بسازيد. شما مي توانيد با تغييرات مد نظر خود هدر قالب را اختصاصي و سفارشي بر اساس سليقه خودتان انجام دهيد. در تنظميات قالب وودمارت woodmart همه چيز بهينه سازي و توسعه داده شده تا به درخواست هاي شما كه مربوط به سفارشي سازي قالب مي باشد، با كمترين نگراني پاسخ داده شود. اين قالب به عنوان يكي از پر فروش ترين هاي ووكامرس در دنيا ثابت كرده است تا با درنظر گرفتن مهمترين نياز هاي كاربران و بهره گيري از امكانات حرفه اي ميتواند يك گزينه ايده آل براي فروشگاه هاي اينترنتي ووكامرسي باشد.

https://wpbaran.ir/woodmart/

https://woodmart.xtemos.com/

افزونه Yoast SEO Premium چيه؟

۲۴ بازديد

براي دانلود افزونه Smush اينجا كليك كنيد. همچنين اين مورد رو ميتوانيد براي بايدو ، بينگ و ياندكس هم انجام بدين. نرخ خزش كم، باعث ميشه سايت ديرتر ايندكس بشه، گوگل ديرتر سايت شما رو درك كنه، و ديرتر رتبه بگيريد. يواست به شما كمك ميكنه، شبكههاي اجتماعي معروفتون رو به گوگل معرفي كنيد. به هر حال بهترين راه اينه كه اينا رو نو ايندكس كنيد. ريدايركت 301: زماني كه يك لينك در سايت شما به طور كامل افزونه Yoast SEO Premium و براي هميشه حذف مي شود. يعني مثلا اگه كسي رو تاريخ خاصي كليك كرد نميتونه نوشته هاي مربوط به اون ماه رو ببينه. وقتي يه پستي رو تو فسبوك ميذاريد مياد و از دادههاي open graph استفاده ميكنه و استايل خاصي به پست شما ميده.

گونههاي فرسته: در اين قسمت نيز ميتوانيد موضوعات خاصي را وارد نقشه سايت نكنيد! افزونه Jetpackاين قابليت را دارد كه بتواند به صورت خودكار يك نقشه سايت XLM بسازد. اين افزونه چيزهاي نا مرتبط با يك محصول را از نقشه سايت حذف مي كند و اطمينان مي دهد كه چيزهايي كه لازم است در نقشه سايت وارد شوند، وجود خواهد داشت. به اين شكل شما اين شانس را داريد كه اگر پيش نمايش مطلب شما در شبكه هاي اجتماعي باب افزونه Yoast SEO Premium ميلتان نبود، تغييرات لازم را پيش از انتشار بر روي مطلب اعمال كرده و از زيبا به نظر رسيدن اين نوشته در شبكه هاي اجتماعي اطمينان حاصل كنيد. مسير راهنما يا همون برد كرامب همونيه كه تو سايتتون هست و به كاربر كمك ميكنه بدونه مكانش نسبت به صفحه اصلي كجاس.

البته بخش هايي را حتما بايد فعال كنيد كه در ادامه با هم بررسي كوتاهي خواهيم داشت. اما ما از شما مي خواهيم كه اين گزينه را ناديده بگيريد و مراحل را گام به گام با ما پيش بگذاريد. اينجا هم ميتونيد يه تايتل عمومي واسه همه نويسندهها به صورت دايناميك ايجاد كنيد. جعبه متاي يواست همونيه كه زير پستها قرار ميگيره و ميتونيد باهاش تايتل و توضيحات متا رو اديت كنيد. مثل يه نوشته. اين صفحه توضيحات داره، تايتل داره، توضيحات متا داره و … POSTLINK%% لينك به صفحه ي اون نوشته است. براي سئو كردن مقالات با استفاده از ابزار يوآست سئو، در هر برگه و نوشته سايت، بايد به منويي كه در تصوير بالا مشاهده ميكنيد مراجعه كنيد. همانطور كه افزونه يواست سئو يا Yoast SEO براي سئو و بهينه سازي وب سايت بسيار مهم و كليدي مي باشد، افزونه لوكال سئو نيز مي تواند به گوگل كمك نمايد تا وب سايت شما را بهتر و سريع تر بشناسد.

اين گراف دانش يكسري پيشنهادات براي تكميل و بهينه سازي متون ارائه ميده. در اينجا نميتوان پيشنهاد ويژهاي داد، بسته به موارد مورد نياز بايد تكميل شوند. آپديت: نسخه 14.8 در تاريخ 1399.05.29 به وردپرس باران اضافه شد. آپديت: دانلود نسخه 11.0 در تاريخ 1398.01.29 به وردپرس باران اضافه شد. افزونه Yoast SEO Premium تب طبقه بنديها، مربوطه به تنظيمات طبقه بنديهاي محتواهاي وردپرس يا پست تايپها. آپديت: دانلود نسخه 14.6.1 در تاريخ 1399.05.04 به وردپرس باران اضافه شد. در زير به توضيح برخي از اين ويژگي ها ميپردازيم. همچنين سايت آكادمي وبكيما هم از همين افزونه كه در اين صفحه قرار گرفته است استفاده مي كند. شما تنظيمات رو براي همه موارد بذاريد همونجوري كه هست بمونه. به همين راحتي اينكار براي شما ميسر مي شود. سئو به اين چيزا نيست. كه البته همونجور كه گفتم لازم نيست. انقدر اين گزينه خطرناكه كه يه بار تو يكي از آپديتا، يواست اشتباهي اين گزينه رو به صورت ديفالت رو خير قرار داده بود و كلي از سايتا از همين ضرر ديدن.

https://zoomit-blog.tumblr.com/post/655512109860454400/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-yoast-seo-premium-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3

قالب وودمارت فارسي (اورجينال)

۱۷ بازديد

بهره گيري از امكاناتي مانند افزونه صفحه ساز قدرتمند ويژوال كامپوزر در كنار ابزار هاي جذاب طراحي آن به شما امكان ساخت صفحاتي با قابليت هاي متنوع را مي دهد. شامل افزونه هاي پرميوم صفحه ساز ويژوال كامپوزر، افزودني هاي ويژوال كامپوزر و افزونه اسلايدر رولوشن و … همانطور كه مي دانيد، قالب وودمارت وردپرس به زبان php نوشته شده بنابراين رعايت بروزرساني اين زبان بسيار مهم است و شما بايد هميشه از نسخه هاي آخر در سايت تان استفاده كنيد تا دچار مشكل نشويد. دليل اين است زماني كه افراد در وب سايت خود دچار مشكلي مي شوند معمولا اطلاعي از نحوه مشكل يابي سايت خود ندارند.

قالب فارسي Woodmart از زبان فارسي و قابليت راستچين RTL پشتيباني مي كند و شما بدون نگراني مي توانيد در وردپرس فارسي از اين قالب استفاده كنيد،نكته ديگر اين قالب داشتن يك پنل تنظيمات حرفه اي براي ويرايش و شخصي سازي بخش هاي مختلف وب سايت است. اين پوسته وردپرس فروشگاهي با كدنويسي استاندارد و بهينه اي قالب وودمارت كه دارد و همچنين با پشتيباني از تمام افزونه هاي سئو به شما كمك مي كند تا خيلي زود برند خود را بر سر زبان ها بيندازيد و بهترين جايگاه را در موتورهاي جستجو بدست آوريد. قالب woodmart را به جرأت مي توان يكي از برترين قالب هاي فروشگاهي كه به طور اختصاصي براي افزونه فروشگاه ساز ووكامرس ساخته شده است , معرفي كرد.

داخل فايل هاي بيرون آمده، فولدري به اسم themes قرار دارد كه فايل هاي قالب داخل آن قرار دارد. پس از آپلود فايل اول، به صفحه پوسته ها برگشته و كار بالا را دوباره براي فايل دوم انجام دهيد. قالب وردپرس فروشگاهي وودمارت پنل تنظيمات قدرتمندي به صورت كاملا فارسي دارد كه اين ويژگي به شما كمك مي كند حتي اگر كاملا مبتدي هم باشيد هر نوع سفارشي سازي را بدون هيچ كدنويسي و فقط با چند كليك در سايت خود انجام دهيد. شما مي توانيد با تغييرات مد نظر خود هدر قالب را اختصاصي و سفارش ي بر اساس سليقه خودتان انجام دهيد. در نسخه ارائه شده در وردپرس باران امكان درون ريزي تمام دموهاي قالب وجود داشته و با توجه به نياز و موضوع كسب و كار خود مي توانيد از اين دمو ها استفاده نماييد.

هيچ محدوديتي روي وودمارت قرار نداديم و با يكبار خريد مي توانيد از آن بر روي تمام سايت هاي خود استفاده كنيد. با قالب WoodMart شما مي توانيد بدون هيچ محدوديتي حرفه اي ترين سايت فروشگاهي را با طراحي بسيار جذاب و مدرن راه اندازي كنيد. با نوين وردپرس همراه باشيد تا يكي از حرفه اي ترين قالب وردپرسي با نام قالب فروشگاهي WoodMart را براي شما معرفي كنيم. يك صفحه پيشرفته براي دسته بندي هاي خود مي توانيد بسازيد و در سايدبار اين صفحه فيلترهاي مختلف و المان هاي مختلف را اضافه نماييد. همچنين اپديت هاي قالب وودمارت رايگان و سريع در اختيار خريدارن قرار مي گيرد و شامل پشتيباني ويژه ايران تمز مي باشد و براي راحتي كاربران 160 فونت معروف فارسي اضافه شده كه به راحتي مي توانيد فونت دلخواه انتخاب كنيد.

https://teletype.in/@wpbaran/woodmart-theme

قالب وودمارت فروشگاهي بدون كدنويسي

۱۲ بازديد

سئو يكي از عبارت هاي پرطرفدار در زمينه طراحي وب سايت است كه به عبارتي ساده به معناي اين است كه وب سايت شما به گونه اي كدنويسي شود كه موتور هاي جستجوگري مانند گوگل و بينگ به سادگي بتوانند آن را درك كنند. قالب وودمارت را به جرأت ميتوان به عنوان يكي از برترين قالبهاي فروشگاهي در تاريخ ووكامرس معرفي كرد. دانلود قالب فروشگاهي ووكامرس WoodMart نسخه 6.0.4 WoodMart is a premium WordPress theme for WooCommerce. قالب ووكامرس Woodmart با افزونه Yoast SEO سازگار بوده طبق گفته شركت Xtemos قالب ووكامرس وودمارت سازگار با افزونه سئو وردپرس طراحي شده است و از كدهاي استاندارد طوري كه براي گوگل بهينه باشد در آن استفاده شده است. پس از بيش از ۱۰ سال فعاليت در حوزه در ايران وودمارت، هنگامي كه با قالب وردپرسي وودمارت بصورت كاملا تصادفي برخورد كرديم كه متوجه شديم ، امكاناتي فراتر از كالا و البته كه فراتر از رقيب هاي خود در اين زمينه ميباشد ، لذا در فارسي سازي ، بهينه سازي و البته كه سفارشي سازي آن ترديد نكرديم و تصميم بر اين شد اين قالب وردپرس را در معتبرترين ماركت وردپرس قرار بدهيم ،تا با هزينه اي بسيار اندك قابليت پياده سازي يك امپراطوري فروشگاهي بصورت كاملا بومي سازي براي همگان وجود داشته باشد ، اين قالب وردپرس با نام وودمارت در وب سايت تخصصي ايران وودمارت متولد شده و شما عزيزان مي توانيد فروشگاه تان را با آن طراحي كنيد.

از آنجايي كه قالب وودمارت يك پوسته انعطاف پذير و كامل است ما در دوره آموزش جامع فروشگاه اينترنتي اين پوسته را انتخاب كرديم و پايه دوره فروشگاه اينترنتي را قالب وودمارت قرار داديم در دوره آموزش قالب Woodmart بخشي مربوط به دوره فروشگاه اينترنتي مي باشد كه سايتي مشابه كالا در آن طراحي مي شود. با خيال راحت خريد كنيد و اگر مشكلي در قالب بود درخواست بازگشت وجه دهيد تا ما تمام وجه پرداخت شده را به حساب شما برگشت بزنيم. همچنين علاوه بر اينكه قالب وودمارت و آموزش آن در سايت هاي ديگر جداگانه فروخته مي شود سايت هاي آماده نيز هزينه زيادي براي شما خواهد داشت و براي آنها نيز بايد هزينه جداگانه اي پرداخت كنيد اما كيت وردپرس اين افتخار را دارد كه سايت آماده كالا را نيز در اختيار كاربران عزيز قرار دهد تا بتوانند بدون هدر دادن زمان زياد بهترين سايت زمينه كاري خود را طراحي كنند.

از نظر امكانات قالب woodmart فراتر از كالا است و امكاناتي بسيار بيشتري دارد كه مي توانيد استفاده كنيد اما امكاناتي مثل پيشنهاد شگفت انگيز و پيشنهادات لحظه اي مانند قالب كالا هم ما به اين محصول اضافه كرديم تا بتوانيد از اين امكانات هم استفاده كنيد همچنين اين پوسته شامل امكانات نمايش 360 درجه محصول، فروش گروهي محصولات به شكل گرافيكي، نمايش محصولات به چندين شكل متفاوت، نمايش صفحه محصول به چندين طرح متفاوت و… با مد نظر قرار دادن مطالب و توضيحات بالا به اين نتيجه مي رسيم كه ، اين قالب فروشگاهي وودمارت قالبي بسيار زيبا و كارا مي باشد كه مي تواند به تنهايي تمام نيازهاي يك سايت حرفه اي فروشگاهي را تامين كند. اين قاب قالب وردپرس كه همراه اپليكيشن اندرويد كاملا نيتيو خدمت كاربران عزيزمان ارائه مي گردد، توانست در يكسال ركورد فروش تمامي قالب هاي فروشگاهي را شكسته و با بيش از 4 هزار فروش موفق به محبوب ترين محصول فروشگاهي مبدل گردد و خوشحاليم توانستيم سطح كيفيتي بسيار بي رقيبي را ايجاد نماييم تا مشتريان عزيزمان بتوانند وبسايت هايي با رتبه هاي بسيار بالا در موتور هاي جستجو پياده سازي نمايند كه در ادامه به صورت كامل معرفي خواهيم نمود، با معرفي قالب چند منظوره وردپرس وودمارت پلاس همراه اپليكيشن فروشگاهي حرفه اي همراه باشيد.

فوتر يك وبسايت مخصوصا در وبسايت هاي فروشگاهي يكي از بخش هاي بسيار مهم محسوب مي شود. فروش محصولات ، معرفي محصولات ، ارائه روند كاربر پسند براي خريد و سرعت بالاي وبسايت ، مواردي هستند كه اگر در انتخاب قالب فروشگاهي خود دقت لازم را نداشته باشيم ، از دستشان خواهيم داد. براي اينكه بتوانيم در دنياي آنلاين به كسب و كار بپردازيم بايد بستر هاي لازم را براي خود فراهم كنيم. در ساخت اين پوسته تلاش شده تا بتوانيد آن را به گونه اي كه مي خواهيد تغيير دهيد و مجبور نباشيد براي ايجاد تغييرات به سليقه خود از افزونه هاي اضافي كمك بگيريد. درواقع افزونه چند زبانه wpml تمامي زبان ها را در خود دارد و اين امكان را به شما عزيزان ميدهد تا سايت خود را به هر زباني كه دوست داريد مجهز كنيد و ارائه دهيد.

http://mihanwp.blog.ir/post/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA

افزونه Yoast Seo Premium آخرين ورژن

۹ بازديد

يواست پريميوم در آناليز وب سايتمان، به ما كمك مي كند تا سايت را براي رسيدن به رتبه اول در گوگل آماده كنيم. با تهيه كردن اين افزونه براي سايت و فروشگاه اينترنتي خودتون بدون نياز به افراد متخصص در هر كلمه كليدي كه مي خواهيد مي تونيد به نتايج اول گوگل برسيد در واقع سرمايه گذاري كه روي اين افزونه مي كنيد نتايجش در چند ماه بعد به شما بازگردانده مي شود. با يواست سئو پرو شما مي تونيد بررسي كنيد كه پستي كه در فيس بوك يا توئيتر مي گذاريد ، حتي بدون رفتن به اين كانال ها چگونه خواهد بود .

نسخه افزونه يواست سئو كه در سايت مبناي وردپرس گذاشته شده است آخرين ورژن و بدون هيچ گونه دستكاري در كدهاي افزونه مي باشد و شما به هيچ گونه لايسنسي نياز نداريد از طرف ديگه ما اين تضمين را به شما مي دهيم كه در افزونه هيچ نشاني از نام و برند ما نيست. افزونه يواست سئو با نام تجاري افزونه Yoast Seo Premium بهترين، معروف ترين و قدرتمندترين افزونه وردپرس براي بهبود سئو سايت شما همچون يك متخصص است كه به شما كمك مي كند تا سايت خود را بهبود بخشيد. براي ويرايش اين دو فايل شما نياز داريد از طريق FTP يا File Manager سي پنل خود اقدام كنيد، اما افزونه yoast اين امكان را در اختيار شما قرار داده است تا به سادگي از طريق پيشخوان وردپرس خود و بدون اتصال به فايل هاي سايت ويرايش را انجام دهيد. هر سايتي كه در دنياي اينترنت فعاليت ميكند براي رقابت با سايرين بايد در زمينه سئو موفق ظاهر شود اما چنين هدفي اصلا راحت نيست و گاهي اوقات اگر خودتان دست به كار شويد به ماهها تلاش نياز داريد كه ممكن است به نتيجه حتي نرسد.

افزونه Yoast SEO قدرتمندترين پلاگين در زمينه سئوي سايت بين كاربران وردپرس است؛ حتي اگر اطلاعات كمي در خصوص سئو سايت داريد، با كمك افزونه يوست سئو ميتوانيد به راحتي محتواي صفحات خود را بهينهسازي كنيد. افزونه سئو اخبار وردپرس باعث ميشود تا وب سايت شما و مقالات و اخبار سايت شما بر اساس افزونه Yoast Seo Premium الگوريتم google news بهينه سازي شده و اخبار و مقالات شما در نتايج google news قرار گيرد. سئو يا بهينه سازي وب سايت با استفاده از افزونه Yoast SEO براي موتورهاي جستجو، ميتواند به شما كمك كند تا در نتايج جستجو رتبهي بالاتري به دست آوريد و به طور قابل توجهي كسب و كار اينترنتي خود را رشد دهيد. • قابليتهاي لينكسازي داخلي و بررسي كيفيت محتواي اين افزونه به شما كمك ميكند ساختار سايت خود را مثل آب خوردن بهينه كنيد.

پس از فعال شدن دو نسخه رايگان و حرفهاي پلاگين Yoast SEO روي سايت شما فعال ميشود كه شما ميتوانيد بهدلخواه خود نسخه رايگان آن را پاككنيد. پس از آن شما مشاهده ميكنيد كه منو SEO به پيشخوان شما اضافهشده است و چند گزينه بيشتر نسبت به نسخه رايگان به آن افزوده شده است. موتورهاي جستجو، منبع اصلي بازديد بيشتر وب سايتها در اينترنت هستند. و آيا مي خواهيد با افزودن موقعيت مكاني و ساعات كاري افزونه Yoast Seo Premium به وب سايت خود، قابليت استفاده از سايت خود را بهبود ببخشيد؟ ۱- اشكال را رفع مي كند در صورتي كه فرم هاي داخل نقشه ، آدرس ، ساعات كاري و مد كوتاه كد ياب فروشگاه بدون پيمايش به طور كامل نشان داده نشده است ، حتي اگر فضاي كافي در حالت وجود داشته باشد. اين توضيحات نه بايد خيلي كوتاه باشند نه خيلي طولاني.

منبع مطلب: https://virgool.io/@mojtabati/wordpress-seo-plugin-l62209s5ez9c

افزونه Wp rocket پلاگين افزايش سرعت

۱۱ بازديد

اين موضوع باعث كاهش بازديد از اين سايتها ميشود كه در نتيجه اين موضوع درآمد اين سايتها با مشكل جدي مواجه ميشوند، پس از اين موارد ميتونيم نتيجه بگيريم كه صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي بايد اهميت زيادي در انتخاب يك افزونه جهت بالا بردن سرعت سايت خود باشند، يكي از بهترين اين افزونهها افزونهي وردپرس راكت است كه كمك زيادي را در اين مورد به اين افراد ميكند. تنظيمات اساسي مورد نياز افزونه كه توسط ما انجام شده اند را به همراه آخرين نسخه افزونه افزونه افزونه Wp rocket در زير براي شما آورده ايم كه پس از درون ريزي آن مي توانيد تغييرات مورد نياز خود را طبق آموزش بالا اعمال كنيد. بهترين افزوه كش و بهينه سازي براي جوملا رو آماده كردم از اين تاپيك دانلود كنيد. Jean-Baptiste: خيلي كار كردم.

اين مسئله باعث شد با خود بگوييم كار ساده است و به راحتي جلو ميرود اما با گذر زمان مثلا يك الي دو سال كه قرار بر تمركز بيشتر ميشود و بايد به اين مسئله كه چه چيزي براي ما بهتر است پرداخت، متوجه ميشويم كه تصميمات اشتباهي هم در كار بوده. Jean-Baptiste: خيلي زياد! زماني كه دوستان و كارمندان ما مواردي را فراموش ميكنند اين بدترين اتفاق براي مجموعه است. تنظيم زمان زياد باعث نمايش محتواي قديمي خواهد شد، همچنين تنظيم زمان كم هم باعث پايين آمدن كارايي كش افزونه Wp rocket خواهد شد. جواب اين سوال را به جرات ميتوانيم بگوييم بله، چون اكثر سايت هاي بزرگ ايراني كه از وردپرس استفاده مي كنند حتما در كنار اين براي افزايش سرعت وردپرس از افزونه راكت وردپرس استفاده مي كنند و همچنين آيلين وب هم از اين افزونه استفاده مي كند و نتايج خوبي هم گرفته است.

همانطور كه ميدانيد سرعت سايت هم براي مدير سايت و هم براي كاربران سايت معيار با اهميتي است. Sabrina Zeidan: اين عدد فوقالعادهاي براي يك پلاگين است. شما بايد اين گزينه را فعال كنيد تا به سرعت مناسب برسيد. امروزبراي شما آموزش WP Rocket را آماده كردهايم تا به شما نحوه نصب و پيكربندي افزونه WP Rocket را آموزش دهيم تا بتوانيد سرعت سايت خود را مثل موشك افزايش دهيد. اميدوارم آموزش افزونه WP Rocket به شما كمك كرده باشد تا بتوانيد سرعت سايت خود را تا حد زيادي افزايش دهيد. امكان استاندارد سازي سايت براي فونت هاي گوگل را ايجاد مي كند تا سايد بهتر بارگذاري شود. ۲ نفر به عنوان توسعه دهنده فعاليت ميكنند، ۲ نفر به عنوان تنظيم كننده و سفارشيسازي افزونه فعاليت ميكنند، يك نفر در بخش ماركتينگ و بازاريابي مشغول است، ۵ نفر براي امور محتوايي و توليد آن مشغول به كار هستند. در حال حاضر پلاگين افزايش سرعت و كش وبسايت افزونه راكت وردپرس به عنوان بهترين و پر فروشترين پلاگين در اين زمينه براي وردپرس شناخته ميشود.

اين بخش از افزونه Wp rocket قادر است (در صورت تمايل شما!) embed وردپرس را غيرفعال كند. افزونه موشك وردپرس wp rocket سايز فايل HTML، جاوا اسكريپت و CSS را كاهش مي دهد. بنابراين با يك بار خريد براي هميشه مي توانيد اقدام به دانلود رايگان اين افزونه وردپرس نماييد. و به جرئت ميتونم بگم قدرتمندترين افزونه كش وردپرس هست. تصاوير بارگذاري مي شوند فقط به عنوان بازديد كننده شما پيمايش در پايين صفحه، بهبود زمان بارگذاري صفحه. براي آشنايي بيشتر با CDN به اين صفحه مراجعه كنيد: CDN چيست؟ قسمت بعدي، تنظيمات مربوط به CDN وردپرس است، اگر شما از سرويس CDN در سايت خود استفاده ميكنيد بايد تنظيمات اين بخش را انجام دهيد. مي توانيد با انجام اين تنظيمات رتبه سايتتان را در GTMetrix افزايش داده و سرعت سايتتان را بهبود دهيد. در مرحله قبل از آموزش افزونه موشك سئو وردپرس، شما يك داده ساختار اسكيما مارك آپ را ايجاد كرديد و تنظيمات آن را انجام داديد.

ما به عنوان ارائه دهنده خدمات وردپرس و آموزش وردپرس در ايران بايد خودمان ابتدا سايتي پر سرعت و با رتبه بالا در gtmetrix داشته باشيم. كش لايت اسپيد، يك شتاب دهنده وردپرسي است. سرعت دهي: اين افزونه با كم كردن تعداد درخواست هاي وبسايت وردپرسي شما امتياز GTMETRIX شما را بهبود مي بخشد. شما مي توانيد براي تك تك برگه ها و نوشته ها Structured Data تعريف كنيد يا با تعريف موارد كلي آن را به افزونه Wp rocket تعداد زيادي از صفحات اختصاص دهيد. اولين گزينه براي سئو وردپرس داشتن يك افزونه سئو مناسب مثل افزونه يواست سئو مي باشد. اگر چه اين امر باعث ترافيك شده اما نرخ خروج سريع از سايت شما را افزايش مي دهد كه يك امتياز منفي سئو به شمار مي رود. سرعت وب سايت خيلي مهم مي باشد هم براي مدير سايت هم براي كاربران سايت كه اين امر در سئو سايت هم تاثير زيادي دارد.

http://tesmino.blogfa.com/post/21

افزونه Yoast SEO Premium كاملا فارسي

۱۰ بازديد

در اين سايتهاي كوچك مقالهها به خوبي بين هم لينك شده اند و لينك سازي داخلي كمك ميكند وضعيت درون سايت به خوبي كنترل شود. سايتهاي كوچك، وبلاگي و شخصي همگي از طريق يك منو، برچسب گذاري مقالهها و برخي موارد ديگر به راحتي توسط خزندهها خزش شده و ايندكس ميشوند. يكي از ساده ترين كارهايي كه در وردپرس افزونه Yoast SEO Premiumانجام ميشود بهينه سازيهاي مربوط به درون يك پست يا ساخت و ويرايش يك مقاله ديگر است. بدون آنكه عنوان سئو و توضيحات متاي هر يك از پست ها و صفحات را خودتان تك تك ويرايش كنيد ميتوانيد آنها را به صورت دسته جمعي ويرايش كنيد.

در هر صورت افزونه يوست بهتان كمك مي كند آمار لينك هاي داخلي را خوب كنترل كنيد. به عنوان مثال اگر محتواي شما موضوعي در قالب نمايش انواع مدلهاي روسري است، احتمال فراوان تعداد تصاوير شما بيش از تعداد مورد تاييد افزونه خواهد بود. اما زماني كه در مورد سئوي پيشرفته در وردپرس صحبت ميكنيم، سراغ قسمتهايي از تنظيمات افزونه SEO يوست ميرويم كه در مورد رده بندي محتوا درون سايت است. اما زماني كه قرار است ديدگاههاي افزونه Yoast SEO Premium بيشماري براي پست شما توليد شود و كاربران با ديدگاههاي بزرگ و كوچك مقاله را براي چگالي كلمه كليدي كاهش دهند كارتان سخت ميشود. با انجام اين عمل موتور جستجو دچار اشتباه ميشود و نميتواند به درستي تشخيص دهد كه كدام صفحه بايد روي كلمه كليدي مشخص شده سئو شود. هر كدام از ساختار پست هاي شما در اين قسمت قرار ميگيرد ولي بايد توجه كنيد كه تعداد انواع محتوا در اين قسمت ميتواند بر اساس قالب وردپرس شما متغيير باشد.

اين پلاگين توسط يك تيم حرفه اي به نام يواست كه فعاليت خود را از سال ۲۰۰۸ ميلادي شروع كرده اند طراحي شده است و در دو نسخه رايگان وپريميوم (پولي) براي وبمستران وب ارائه شده است. پس از دانلود افزونه SmartCrawl Pro با يك كليك افزونه را فعال و سئو سايت شروع نماييد. افزونه سئو اتوماتيك وردپرس با تحليل سئو سايت افزونه Yoast SEO Premium به صورت خودكار و دوره اي يا برنامه ريزي شده گزارش هاي سئو را ارائه مي دهد. راه اندازي سريع و با يك كليك، لينك سازي داخلي خودكار براي كلمه كليدي هدف، ساخت نقشه سايت، بهبود اشتراك گذاري مطالب در شبكه هاي اجتماعي، تحليل سئو مطالب و بررسي دوره اي سئوي سايت و ارائه گزارش ها.

بنابراين با اشتراك گذاري مطالب در شبكه هاي اجتماعي بيشترين اعتبار را كسب نماييد. Youtube و profiles. بنابراين وقتي محتواي سايت وردپرسي شما اشتراك گذاشته مي شود گوگل به سايت شما حداكثر اعتبار را خواهد داد. اگر با نحوه نصب و فعالسازي افزونه وردپرس آشنا نيستيد آموزش نحوه نصب افزونه در وردپرس را مطالعه كنيد. بنابراين با افزونه خزش هوشمند مي توانيد نحوه نمايش مطالب در نتايج جستجو را شخصي سازي نماييد. افزونه Yoast SEOيك ابزار جامع را به در اختيار شما مقرار ي دهد كه به كمك آن مي توانيد در نتايج جستجوي گوگل رتبه يك را به دست افزونه Yoast SEO Premium آوريد. نسخه حرفه اي افزونه يواست از قابليت هاي بسيار زيادي برخوردار است كه آن ها را در زير به طور كامل مورد بررسي قرار داده ايم. بالاتر م اشاره كردم، اين پلاگين ها كار شما را بسيار راحت كرده و نيازهاي سئو داخلي سايت شما برطرف مي كنند. با ابزار لينك سازي داخلي خودكار دانلود افزونه SmartCrawl Pro به راحتي براي مطالب بك لينك بسازيد.

با ابزار ريدايركت 301 افزونه SmartCrawl Pro به راحتي و با خيال آسوده ريدايركت مورد نظر را انجام دهيد. با دانلود افزونه SmartCrawl Pro به راحتي مي توانيد عنوان مطالب و همچنين توضيحات متا را ويرايش نماييد. همچنين با نام افزونه SmartCrawl SEO Pro نيز شناخته مي شود. افزونه سئوي وردپرس Yoast پرميوم با نام تجاري Yoast Seo Premium بهترين، معروف ترين و قدرتمندترين افزونه وردپرس براي بهبود سئوي سايت وردپرس همچون يك متخصص است. همچنين مطالب به طور خودكار سئو مي گردند و هنگام نگارش مطلب پيشنهادهايي براي بهبود سئو ارائه مي گردد. همچنين بخش گراف دانش در افزونه Yoast SEO كه در اين بخش شما مي توانيد توضيحات خود را در مورد وب سايت در اين بخش قرار دهيد و مشخص كنيد كه وب سايت شخصي يا شركتي است.همچنين آدرس عكس و لوگوي خود را نيز مي توانيد در اين بخش قرار دهيد تا در نوار بالاي جستجوگر ها نشان داده شود.

https://baranwp.wordpress.com/2021/08/03/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-yoast-seo-premium-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B5%D8%A8/

قالب وودمارت يا قالب دينا كالا يا ايران كالا يا ديگر قالب هاي ايراني

۱۴ بازديد

هر وب سايتي كه با قالب وودمارت طراحي ميشود از ريسپانسيو بالايي برخوردار است اين يك از موارد مهم وب سايت ها است كه مديران وب سايت بايد توجه ويژه اي داشته باشد كه البته اين قالب فروشگاهي از ريسپانسيو بالايي برخوردار است و بدون هيچ مشكلي در گوشي ها و تبليت ها نيز تغيير خود را انجام ميدهد البته اين گزينه هم فراموش نشود كه شما ميتوانيد ريسپانسيو خاصي را براي قالب اعمال بكنيد. انتخاب قالب وودمارت يعني انتخاب يك قالب فروشگاهي ايده آل كه شما را با هيچ مشكلي مواجه نخواهد كرد. Theme License: قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس يك قالب تجاري است و شما بايد آن را از فروشگاه هاي معتبر ارائه دهنده اين قالب خريداري نماييد. آپديت: دانلود نسخه 3.5.1 در تاريخ 1397.12.07 به وردپرس باران اضافه شد.

لايسنس قانوني فونتها در محصولات باعث عدم ايجاد مشكلات حقوقي در كسب و كار آينده شما خواهد شد. قالب وودمارت داراي ويژگي ها و تنظيمات مختلفي است كه شما را قادر ميسازد كه صفحات و برگه ها را به شكل هاي مختلفي طراحي كنيد. البته WoodMart از طراحي كاملاً واكنشي بهره مي برد كه خود را متناسب با دستگاه مورد نظر خود به بهترين شكل ممكن انتخاب مي كند. فرض كنيد شما قصد فروش لباس هايي را داريد كه هر كدام در رنگ بندي هاي مختلف به فروش مي روند، شما بايد راهي براي كاربران تان بگذاريد تا بتوانند رنگ مورد نظر خودشان را انتخاب كرده و سپس سفارش دهند. اين دموهاي رايگان در موضوعات مختلفي مانند محصول، فروشگاه، چندفروشنده، ورزشي و…

براي طراحي فوتر هم از المان هايي كه قالب در اختيارتان گذاشته و طرح هاي مختلفي دارد مي توانيد استفاده كنيد يا به صورت نامحدود و حرفه اي توسط صفحه ساز اقدام به طراحي فوتري حرفه اي كنيد. سپس وارد صفحه اي ديگر مي شويد، حالا دوباره از بالاي صفحه روي دكمه بارگذاري پوسته كليك كنيد تا ابزار آپلود قالب براي شما باز شود. CMS وردپرس به خودي قالب وودمارت خود براي موتور هاي جستجوگر بهينه شده است، اما براي هرچه بهتر ديده شدن در نتيجه هاي جستجو قالب مورد استفاده هم بايد مطابق استاندارد هاي سئو طراحي و توليد شده باشد. پس حتما در ادامه با ما همراه باشيد. حتما تاثير اين افزونه قدرتمند را بر موفقيت سايت وردپرسي را مي دانيد. شما با اين افزونه مي توانيد تنها با كشيدن و رها كردن صفحات آماده شده را ويرايش كنيد و يا صفحات جديدي را مناسب با سليقه خود بسازيد. امكاناتي اعم از ،60 دموي فوق العاده و زيبا، پنل تنظيمات بي نهايت قدرتمند، سئو پذير و بهينه سازي شده، كاملا رتينا، 100% رسپانسيو، ايجكس بسيار حرفه ايي و اصولي، محصولات متغير حرفه ايي، هدر ساز و فوتر ساز گرافيكي (بدون نياز به كد نويسي)، سازگاري كامل با افزونه ويژوال كامپوزر، بسيار انعطاف پذير، پشتيباني از RTL و ديگر موارد مي باشد.

يكي از مهمترين نكات موجود در قالب وومارت طراحي كاملا ريسپانسيو و واكنشگراي اين قالب كاربردي مي باشد ، اين ويژگي به بهترين وجه ممكن براي هر دستگاهي پياده سازي شده است و شما اين مورد را با چند تست ساده مشاهده خواهيد كرد . اين قالب در ژاكت با قيمت 75000 تومان قرار دادهشده و تاكنون بيش از 310 عدد از آن به فروش رسيده است. در دوره آموزش قالب وودمارت به شما آموزش داده مي شود چگونه با استفاده از يك قالب قدرتمند يك فروشگاه زيبا و حرفه اي طراحي كنيد تمام چيزي كه شما براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي نياز داريد را مي توانيد در اين پكيج آموزشي ياد بگيريد. شما در اين قسمت ابتدا اطلاعات پايه قالب WoodMart را ايمپورت ميكنيد. با تكرار بعدي WoodMart ، يك سازنده هدر قدرتمند “Drag & Drop” را منتشر مي كنيم كه به شما امكان كنترل كامل در طراحي هدرهاي شما را مي دهد.

منبع مطلب:  https://t.me/s/wpbaran/6780

قالب وودمارت فروشگاهي ووكامرس 2021

۱۱ بازديد

ويژوال كامپوسر برگه ساز قدرتمند وردپرس مي باشد. قالب WoodMart كه توسط تيم قدرتمند ابزار وردپرس كاملا بومي سازي و راستچين شده، يك قالب فروشگاهي بهينه سازي شده براي ايجاد هر نوع فروشگاهي است كه رابطه فوق العاده سريع را براي كاربران به ارمغان مي آورد. قالب فروشگاهي ووكامرس داراي امكان جستجوي فوق العاده پيشرفته، سريع و كاربر پسند آيجكس ميباشد و از فيلتر هاي تكنولوژي ajax نيز بهره ميبرد. يك تجربه عالي براي كاربر اغلب با طراحي عالي سرتيتر شروع مي شود، و براي بعضي ها ممكن است احكقانه به نظر برسد، به همين دليل غالباً اين ويژگي ناديده گرفته مي شود. باز هم قالب وودمارت به تنهايي به كمك شما مي آيد و شما مي توانيد با المنت هاي صفحه ساز اين قالب اسلايدر هاي مورد نظرتان را طراحي كنيد.

قالب وودمارت يك قالب ووكامرسي است كه در عين سادگي داراي امكانات تقريبا وسيع و بعضا اختصاصي است. با تهيه قالب وودمارت، اپليكيشن اختصاصي اندرويد هديه بگيريد. همچنين شما مي توانيد، قالب وودمارت را از اينجا تهيه كنيد! شما ميتونيد قالب وودمارت رو با بروزرساني خودكار از تمستان تهيه كنيد. قالب وودمارت به صورت كامل از زبان فارسي و قابليت راستچين RTL پشتيباني مي كند و شما بدون هيچ نگراني مي توانيد در وردپرس فارسي از اين قالب استفاده كنيد، نكته ديگري كه در مورد قالب وودمارت بايد به شما عرض كنيم داشتن يك پنل تنظيمات حرفه اي براي ويرايش و شخصي سازي بخش هاي مختلف وب سايت است. پس بنابراين شما مي توانيد به آساني هر تغيير دلخواهي كه لازم داريد در تنظيمات پنل قالب فروشگاهي خود اعمال كنيد.

به همين دليل قالبي كه ما انتخاب مي كنيم بايد با اين نوع نمايشگرها مطابقت داشته باشد كه خوشبختانه قالب فروشگاهي وودمارت اين ويژگي را دارد. با داشتن قالب وودمارت مي توانيد به صورت Drag & Drop هدر يا سربرگ وب سايت خود را بسازيد. همه با يك رابط كاربري گرافيكي ساده كه هر كسي مي تواند براي ساختن چيزي واقعاً بي نظير استفاده كند. قالب woodmart براي طراحي و ويرايش و ساخت صفحات جديد ازافزونه وردپرس صفحه ساز ويژوال كامپوسر استفاده مي كندكه شامل امكانات و تنظيمات متعددگسترده اي براي طراحي حرفه اي اجزاي موجود در برگه ها نوشته هاي سايت مي باشد. براي تمامي بخش هاي مختلف قالب تنظيمات وجود دارد كه هر كدام به شاخه هاي مختلف دسته بندي شده اند، بنابراين شما ميتوانيد بخش به بخش قالب را كه مشاهده مي كنيد را تغيير دهيد. هچنين طرح هاي زيادي در پنل تنظيمات موجود مي باشد كه شما مي توانيد از بين اين طرح ها هدر مناسب فروشگاه اينترنتي خود را انتخاب كنيد.

اين قالب اين امكان را به شما مي دهد تا با استفاده از قابليت هايي كه در اين قالب ارائه شده است ، آن را بهينه نموده و متناسب با نياز كسب و كار آنلاين خود آن را سفارشي سازي كنيد.طراحي هايي كه در اين قالب ارائه شده كاملا حرفه اي و در عين حال ساده مي باشد.پس شما مي توانيد با استفاده از آن يك وب سايت فروشگاهي بسيار زيبا طراحي و ره اندازي كنيد. شايد به حق بتوان گفت كه رشته طراحي و قالب سازي از اركان صنايع هر كشور مي باشد. امروزه همه سايت هاي فروشگاهي و هر نوع سايت ديگري داراي بخش وبلاگ مي باشد. فيلم آموزش تبديل قالب HTML و ريپ كردن قالب وردپرس - تضمينيبعد از پكيج آموزش ساخت و افزونه نويسي وردپرس اين بخش با فيلم آموزشي ريپ كردن قالب وردپرس به صورت 100% تضميني در خدمت شما كاربران عزيز آقا فايل هستيم.

اگر هم نميتوانيد بسته نصب رو نصب كنيد ميتوانيد از آموزش نصب بسته نصبي آسان قالب وردپرس هم كمك بگيريد تا نصبي بدون نقص داشته باشيد. چرا بايد دوره آموزش قالب وودمارت را از دنياي وردپرس بخرم؟ قالب وودمارت داراي ويژگي مي باشد كه اين روزها يكي از مهمترين ويژگي ها براي انتخاب يك قالب وردپرس مي باشد. ???? اين محصول كاملا سالم و تست شده مي باشد. دانش وردپرس هيچ مسئوليتي در قبال ناسازگاري محصول خريداري شده با نسخه وردپرس يا ساير افزونه ها و قالب ها ندارد. قلم ها را تغيير دهيد ، پالت رنگ خود را به روز كنيد تا مطابق با دستورالعمل هاي نام تجاري خود باشيد ، نمونه هاي خود را به روز كنيد تا تغييرات مختلف محصول را نشان دهد - همه اينها از طريق آشنايي داشبورد بصري وردپرس قابل دسترسي است. در ادامه با معرفي اين پوسته در ميهن توسعه همراه ما باشيد.

شما به كمك اين ويژگي ميتوانيد هر نوع هدر كه نياز داشته باشيد را طراحي و پياده سازي كنيد. قالب وودمارت كاملا با افزونه WPML سازگار است و شما مي توانيد در صورت نياز سايت خود را به راحتي به صورت چند زبانه طراحي كنيد. اول از هر چيز بايد اين نكته را خاطر نشان شويم كه قالب Woodmart داراي دموهاي رايگاني است كه شما مي توانيد به راحتي و با چند كليك آن ها را به صورت كامل بر روي سايت تان درون ريزي كنيد. اگر با افزونه ويژوال كامپوزر آشنايي داشته باشيد، مي توانيد تنها با درگ و دراپ كردن صفحات حرفه اي وبسايت خود را طراحي كنيد. موضوع ما براي وب سايت هاي شركتي و مجلات نيز مناسب است و مي توانيد بدون WooCommerce از آن استفاده كنيد. قالب وودمارت بر روي تمامي سيستم ها و صفحه هاي نمايش به خوبي نمايش داده مي شود و هيچ اقدامي از سوي شما نياز نيست.

بروزرساني هاي وودمارت را با يكبار خريد هميشه دريافت خواهيد كرد! در ادامه مي توانيد برخي از نظرات كاربران قالب وودمارت وردپرس را مطالعه نماييد. سايت هاي فروشگاهي داراي ابزار هايي منحصر بفردي هستند كه مورد نياز هر سايت فروشگاهي مي باشد. استفاده از تكنولوژي Ajax يكي از قابليت هاي مهمي مي باشد كه امروزه در اكثر قالب هاي مدرن و حرفه اي ديده مي شود. پس از وردپرس، سيستم هاي مديريت محتواي جوملا با 6% و پرستاشاپ با 1% و اپن كارت با 0.9% بيشترين استفاده را در ايران داشته اند. لازم به ذكر است ما فقط فايل را جمع آوري كرده ايم و مسئوليتي در قبال استفاده شما نداريم.

فقط كافيست تا از اين لينك نتيجه بررسي وبسايتي كه با قالب وودمارت طراحي شده است را ببينيد تا به كيفيت بالاي اين وبسايت در زمينه بهينه بودن قالب پي ببريد. طراحي اين قالب با تمركز ويژه بر روي تجربه كاربري انجام شده است. كروميوم يك قالب فروشگاهي وردپرس كاملاً منحصربهفرد و حرفهاي است. اين قالب بعد از فلت سام، دومين قالب فروشگاهي پرفروش در تم فارست است. اما قالب هاي چندمنظوره، هيچ محدوديتي براي پياده سازي سايت فروشگاهي در زمينه فعاليت هاي مختلف ايجاد نميكنند و شما ميتوانيد با كمي تغييرات در رنگ بندي و ساختار اين قالب، هر نوع محصولات فيزيكي را از جمله لوازم الكتريكي، موبايل و قطعات موبايل يا حتي مواد غذايي به فروش برسانيد. يكي از مهمترين قابليتهاي اين تكنيك امكان جستجوي سريع و فوقپيشرفته در محصولات و يا ايجاد سبد خريد براي محصولات ميباشد. آپديت: دانلود نسخه 5.0.1 در تاريخ 1399.04.28 به وردپرس باران اضافه شد.

https://wpbaran.ir/woodmart/