ممکن است فایل دانلود شده حاوی ویروس یا بد افزار باشد.

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۰۳ آبان ۰۳

ممکن است فایل دانلود شده حاوی ویروس یا بد افزار باشد.

۵ بازديد

قالب های فروشگاهی با بسته نصب آسان تمپلتهای آماده و جذابی برای صفحات محصول، هدر و فوتر و صفحات اصلی در اختیار کاربران قرار داده است. به عنوان مثال شما می توانید ابزارک هایی را در قسمت سایدبار فروشگاه تان قرار دهید که فرد بتوانند رنگ بندی که دنبال ان است را انتخاب کرده و سپس محصولات مورد نظرش به او نمایش داده شود.هرچه شما در قالب woodmart فیلترهای متنوع تری را اضافه کرده و محصولات تان را منظم کنید، کاربران شما با استفاده از این فیلترها خیلی سریع تر به نتیجه دلخواه شان خواهند رسید. محصولات سایت دنیای وردپرس بصورت کاملا اورجینال و تضمینی ارائه می شوند که به شما کمک می کنذ، امنیت بیش تری تجربه کنید. همچنین به عنوان تبصره میتونم بگم که فقط در صورتی یک ویژگی در نسخه های جدیدتر قالب یا حالا افزونه ارائه نمیشه که اون ویژگی به اصطلاح منسوخ شده باشه که در آن صورت هم باز شما به مشکلی نخواهید خورد.آداب قالب Woodmart

خوشبختانه امروزه آموزش های رایگانی برای استفاده از قالب وودمارت در اینترنت و انجمن های تخصصی وجود دارد. اما متاسفانه بعضی از سایت ها وجود دارند که این قالب مهم و پرکاربرد را به صورت کاملا رایگان ارائه میکنند. تمامی این دموها از امکانات وودمارت استفاده می کنند و همگی به صورت سئو شده طراحی شده تا بتوانید یک بازدید عالی برای وب سایت خود داشته باشید. از فروشگاه ساز ووکامرس پشتیبانی ویژه ای کرده و شما می توانید با ان یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید که قابلیت فروش آنلاین را نیز دارد. توجه: ما نسخه اصلی را ارائه می دهیم و فقط فایل های ترجمه، راستچین و فونت فارسی را به قالب اضافه کرده ایم و برخلاف اکثر سایت های دیگر که قالب را قفل و لایسنس گذاری کرده اند، هیچ دستکاری در قالب انجام نداده ایم! همانطور که در ویدیو ابتدای صفحه مشاهده کردید پس از تهیه اشتراک، نرم افزار در اختیار شما قرار میگیرد، این نرم افزار نیاز به نصب ندارد و صرفا با دوبارکلیک روی آیکون آن، صفحه دانلود قالب برای شما باز میشود، اسم قالب مورد نظر را به برنامه میدهید و برنامه شروع به پیدا کردن لینک های دانلود میکند این فرایند ممکن است ۲ یا ۳ دقیقه طول بکشد تا در نهایت لینک های دانلود قالب مورد نظر شما را از سرور های مختلف پیدا کرده و برای شما نمایش دهد.



در صفحه بعد، روی دکمه Upload Theme در بالای صفحه کلیک کنید. قالب WoodMart که با عنوان WoodMart - Responsive WooCommerce WordPress Theme در سایت تم فارست به فروش میرسد، یک قالب فروشگاهی مدرن و زیبا برای وردپرس است. ۴.۳ / ۵ ( ۲۰ امتیاز ) قالب WoodMart یکی از قالب های فروشگاهی وحرفه ای برای سایت های وردپرسی است،که برای شما با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس امکان پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی زیبا را فراهم می کند. فیلتر بعدی که قصد داریم توضیح دهیم فیلتر برند است برای استفاده از این فیلتر مجدد وارد بخشی که در بالا توضیح داده شد بشوید و سپس ابزارک وودمارت - ابزارک فیلتر ویژگی ها را از سمت راست بکشید و داخل ناحیه ابزارک برگه فروشگاه اضافه کنید و مطابق تصویر زیر تنظیمات رو انجام دهید. ابزارک ها قسمت ناحیه ابزارک برگه فروشگاه یا به انگلیسی Shop tab widget area را پیدا کنید سپس از سمت راست ویجت یا ابزارک فیلتر محصولات براساس قیمت رو در همین ناحیه مانند تصویر اضافه کنید. قالب وودمارت یکی از قالب های فروشگاهی بی نظیر است که از سال 2017 توجه وبمستران زیادی را به سمت خود جلب نموده است.
lمنبع

همچنین با استفاده از این پوسته میتوانید بی نهایت هدر و منو برای سایت خود طراحی کنید. چون قالب وودمارت کاملا سازگار با المنتور بوده و می توانید با امکانات المنتور یک سایت با امکانات بی نهایت را بالا بیاورید. با گسترش سایت های وردپرسی در سراسر وب، امکانات و ابزارهای خوبی برای وردپرس وارد بازار شد.از این ابزار ها میتوان به قالب های متنوع افزونه های پیشرفته و… یه کد دلخواه وارد کنید و قالب رو اکتیو کنید . قالب از اینکه من 10 تا قالب رو بهتون معرفی کنم، یه توضیح راجب انتخاب قالب بدم تا وابسته به هیچ فردی نباشید و خودتون بهترین قالب برای خودتون انتخاب کنید. از همین رو می توان بیان نمود که قالب وودمارت هر آنچه یک سایت فروشگاهی به آن نیاز دارد را ارائه می دهد. بنابراین می توان زا قالب های چند منظوره استفاده نمود. در حال حاضر برنامه نویسان، اپلیکیشن این قالب را نیز تهیه نموده اند که می توان آن را نصب نمود و کارایی قالب را افزایش داد. لذا شما می توانید با اطمینان اقدام به خرید قالب وودمارت از این سایت نمایید.

همواره یکی از دغدغه های وب مستران و مدیران سایت در زمان خرید قالب وودمارت این مورد می باشد که نسخه اورجینال را تهیه نمایند. این قالب هم در داخل کشور و هم در خارج علاقه مندان زیادی دارد. ایا در این اموزش اشاره ای به این موضوع شده یا کلا کمکی به من میکنه این آموزش؟ ما فقط میخواهیم قبل از اینکه قالبی را خریداری کنیم یکبار یصورت تستی در کامپیوتر شخصی مان (لوکال) آن قالب را نصب کنیم و پنل مدیریتش را بررسی کنیم تا درصورت رضایت اقدام به خرید نسخه اصلی قالب کنیم بنابراین توجه داشته باشید که صرفا با این هدف اقدام به دانلود رایگان قالب های پریمیوم وردپرس میکنیم. خیلی وقتا پیش آمده یک قالب وردپرس را جایی میبینیم و میپسندیم، توضیحاتش را میخوانیم صفحات مختلف را مشاهده میکنیم اما نیاز داریم قبل از خرید، یکبار پنل مدیریت قالب را هم بررسی کنیم تا ببینیم امکانات قالب چطور مدیریت میشوند و آیا امکانات مورد نظر مارا در بخش مدیریت دارد یا نه! مجهز بودن قالب پوفو به صفحه ساز Wp bakery به صورت رایگان، قابلیت ویرایش صفحات با کدهاب کوتاه دلخواه و امکان پذیری های مختلف را ارا ارائه می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.