بسته ۱۰۰ فونت فارسی اختصاصی یونی وودمارت

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

جمعه ۰۴ آبان ۰۳

بسته ۱۰۰ فونت فارسی اختصاصی یونی وودمارت

۶ بازديد
مچنین در صورتی که نسخه جدید افزونه WP Rocket در سایت شما مشکل ایجاد کرد می توانید از این قسمت مجدداً به نسخه قبلی بازگردید. یکی از دلایلی که پلاگین WP Rocket را خیلی دوست داریم این است که رابط کاربری ساده و تنظیم سریع آن است. چرا W3 Total Cache یکی از بهترین افزونه های کش برای وردپرس است؟ به عنوان یکی از محبوبترین افزونههای موجود در کتابخانه افزونههای وردپرس میباشد. افزایش سرعت سایت وردپرسی همواره یکی از دغدغه های کاربران بوده است . بطور کلی، هر بار یک مرورگر درخواست یک صفحه وب را می کند، سرور یک دسته از محاسبات پیچیده و وقت گیر را انجام می دهد. در حالت عادی هر بار که توسط یک مرورگر درخواستی به سرور میزبان وب سایت مورد نظر ارسال می شود، سرور فوق باید طی یکسری محاسبات پیچیده محتوای نهایی صفحه درخواست شده را بازیابی کرده و با قرار دادن هدر، فوتر، سایدبارها و سایر موارد موجود در صفحه آن را جمع آوری کرده.پیشنهاد ما برای شما این است که زمان لود وبسایت خودتان را به زیر 5 ثانیه کاهش دهید. که شرایطی فراهم شود تا سرور بتواند نتیجه نهایی را در حافظه کش خود ذخیره کرده و در زمان دریافت درخواست آن را ارائه دهد. اگر تغییری روی هر یک صفحات وب سایت خود اعمال نمایید، این حافظه بعد از اولین درخواستی که دریافت می کند تغییرات را شناسایی و دوباره بروز می شود در نهایت نیز از آن لحظه به بعد آخرین نسخه وب سایت را به کاربران نشان می دهد. با این حال همچنان روی برخی از میزبان ها باعث ایجاد اشکال می شود. همانطور که پیش تر گفته شد به طور معمول به دلیل تلاش برای ایجاد تجربه کاربری بهتر و بهبود عملکرد وب سایت از نظر سئو، وب سایت ها از حافظه کش استفاده می کنند.

ه
به صورت مداوم تغییر پیدا کنند و در حالتی جدید در اختیار کاربران قرار بگیرند. کسب و کار شما تحت تاثیر قرار گیرد. کشینگ کدگذاری، این کد تدوین شده بین درخواست ها را ذخیره می کند.یعنی تلفیق کمتر و در نتیجه کار کمتر برای سرور و زمان کوتاه تر برای واکنش سرور. در بین افزونه های کش از جمله راکت ، وردپرس کش ، توتال کش ، فست کش و وردپرس اپتیمایز ، انتخاب یک افزونه مناسب سخت به نظر می رسد.

در نتیجه آن سرور میزبان وب سایت شما می تواند خیلی سریع تر از حالت عادی پاسخگوی درخواست دریافت شده باشد. این مکانیسم، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه سبب کاهش بار سرورهای میزبان شده، و در نتیجه عملکرد و کارایی وب سایت افزایش خواهد یافت. مرورگر وب، سرور میزبان و یا افزونه وردپرس نصب شده هر یک به تنهایی می توانند محتوای پنهانی را ذخیره نمایند که این محتوا می تواند مانع مشاهده تغییراتی شود که شما در سایت خود اعمال می کنید.

یکی از بهترین کارهایی که می توان در زمینه بهبود عملکرد یک وب سایت وردپرسی انجام داد، استفاده از حافظه کش است. شما از هر پلاگینی که استفاده کنید یک پوشه در سرور شما وجود خواهد داشت که فایل های کش شده در آن ذخیره می شود و فضای زیادی را اشغال می کند. با پیمایش ماوس بر روی تب Performance، یک منوی کشویی برای رفتن به سایر صفحات افزونه یا پاک کردن حافظه کش نشان داده می شود. پاکسازی داده های گذرا: این قسمت داده های ذخیره شده مانند حساب های اجتماعی را حذف می کند اما گاهی اوقات هنگامی که گذرا ها منقضی می شوند در پایگاه داده باقی می مانند و می توانند حذف شوند. پاکسازی پایگاه داده: این قسمت جداول موجود در پایگاه داده دیتابیس را پاک می کند.
کلیک کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.