قالب وودمارت هماهنگ با دو صفحه ساز

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

قالب وودمارت هماهنگ با دو صفحه ساز

۱۰ بازديد

قالب وودمارت با دو افزونه المنتور و ويژوال كامپوزر بسيار سازگار است و شما ميتوانيد از هركدام از اين صفحه ساز ها كه با آن راحتتريد دروب سايت خود استفاده نماييد. مثلا اگر لوگوي فارسي در تنظيمات قالب زبان فارسي انتخاب كرده باشيم در زبان انگليسي لوگوي ديگه اي و متفاوت مي تونيم انتخاب كنيم.تو ورژن جديد هم ديگه نياز نيست مثل لينك زير سربرگ ساز را دو زبانه كنيم.اگر به پايين تنظيمات هر پست يا برگه بريم، امكان انتخاب سربرگ هاي مختلف هست. قالب WoodMart با طراحي مدرن و منحصر به فرد خود باعث مي شود فروشگاه آنلاين شما جديد و منحصر به فرد باشد.با در نظر گرفتن بهترين تجربيات كاربر، ما يكي از قالب هاي قدرتمند و قابل تنظيم براي تجارت الكترونيك را ساختيم.

از ويژگي هاي برجسته اين قالب پنل مديريت قدرتمند، سبد خريد آژاكس، فروشگاه آژاكس، جستجو آژاكس، هاور هاي متفاوت و افزوده شدن بسياري از ويدجت هاي جديد مي باشد. از ويژگي هاي برتر اين قالب مي توان به انواع سربرگ، جستجوي ايجكس حرفه اي ، مگامنو، حساب كاري، فوتر هاي مختلف، نماي ۳۶۰ محصول، سرعت بالا، سئوي مناسب، سازگار با دكان و … نكته اي كه وجود دارد اين است كه افزونه visual composer به صورت رايگان روي قالب ارائه مي شود. در اين قالب وردپرس ، با استفاده از اين مگا منو شما ميتوانيد به راحتي محصولات خود را دسته بندي كنيد و با نمايش عكس دسته بندي ها مشتريان را براي خريد بهتر راهنمايي نماييد. اشاره كرد. با استفاده از اين قالب مي توانيد فروشگاه هاي فيزيكي و مجازي فروش فايل را به سادگي راه اندازي كنيد.

اين به معني اين است كه استفاده از كد تميز، طراحي خوب و تقريبا پشتيباني از همه پلاگين هاي محبوب SEO در قالب وودمارت woodmart، به شما اين امكان را مي دهد، كه كنترل بيشتري بر داده هاي مناسب در جاي مناسب داشته باشيد و از نفوذ به آن ها جلوگيري نماييد. قالب WoodMart با طراحي پاسخگو و سئو بهينه شده و بسته نصبي آسان آماده استفاده براي شما عزيزان كاربران ملت وب ميباشد. ساخت هدر در قالب وودمارت همانند صفحه سازي آن ميباشد يعني با دراگ و دراپ ميتوان اين كار را انجام داد. قالب وودمارت woodmart هم از اين استثنا قائل نيست. در كنار تمامي مزايا و امكاناتي كه قالب WoodMart در اختيار ما قرار داده، كدنويسي سبك و استاندارد آن باعث مي شود كه سايت شما بهترين نتيجه را در موتورهاي جستجو دريافت كند.

قالب وودمارت به صورت كامل توسط تمستان فارسي سازي شده و شما با خيال راحت ميتونيد اون رو خريداري كنيد تا لينك هاي دانلود قالب وودمارت فارسي در اختيار شما قرار بگيره. بعد از خريد هر 3 دموي اختصاصي كه توسط تيم وودمارت فارسي طراحي شده است، همراه با دمو هاي اصلي به صورت بسته آسان نصبي در اختيار شما قرار مي گيرد. بعد از اين مرحله هم ميتونيد از بين همه دموهاي WoodMart يكي رو انتخاب كنيد و براي خودتون بارگذاري كنيد. بدون نياز به چندين افزونه براي قدرت دادن به پوسته، WoodMart خودش همه چيز داره، بنابراين مي تونيد وقتتون رو در زمينه تجارتتون مصرف كنيد. با پنل تنظيمات قدرتمند و فارسي قالب WoodMart شما مي توانيد طرح بندي تم و ظاهر را با توجه به نيازهاي خود سفارشي شازيد.

پنل تنظيمات قالب WoodMart يi رابط گرافيكي به شما مي ده تا تغييرات ساده رو به سرعت و به راحتي انجام بديد. با داشتن يك پنل تنظيمات قالب قدرتمند كه به شما امكان مي ده مجموعه اي از تنظيمات پوسته رو با يك كليك تغيير بديد، ديگه نيازي به تجربه برنامه نويسي نداريد. اين قالب با رابط كاربري بي نظيري كه داره ميتونه يه فروشگاه آنلاين عالي رو براي شما بسازه. اين دموهاي رايگان در موضوعات مختلفي مانند محصول، فروشگاه، چندفروشنده، ورزشي و… بر روي قالب WoodMart اين افزونه به رايگان نصب شده است. با اين افزونه توانايي چند زبان كردن سايت وجود دارد. در صورت نياز به راهنمايي يا وجود مشكل پشتيباني تم فارس با بالاترين كيفيت در خدمت شماست.

اما اين قالب محبوب، با وجود فارسي ­سازي شدن همچنان از بهينهترين قالبها است. اين قالب به دليل تعداد دفعات بالاي دانلود آن، لقب محبوب ترين قالب وردپرسي را از آن خود كرده است و مي تواند نياز طيف وسيعي از كاربران را برآورده كند. استفاده از تكنولوژي Ajax يكي از قابليت هاي مهمي مي باشد كه امروزه در اكثر قالب هاي مدرن و حرفه اي ديده مي شود. در واقع كاربران بايد با توجه به هدفي كه از راه اندازي يك وب سايت وردپرسي دارند و بررسي ويژگي قالب هايي كه توسط توسعه دهندگان مختلف ارائه شده، بهترين آنها را انتخاب كرده و مورد استفاده قرار دهند.

موضوعي كه بايد به آن دقت داشته باشيد اين است كه بخش بزرگي از كاربران اينترنتي از طريق دستگاه هاي ارتباطي مختلف مثل موبايل يا تبلت وارد وب سايت هاي مختلف مي شوند در صورتي كه قالبي سايت شما ريسپانسيو نباشد، ممكن است نتوانيد توجه بازيدكنندگان را جلب كرده و مشتريان خود را از دست بدهيد. قابليت جستجوي محصولات به صورت تمام صفحه با Ajax يكي از قابليت هاي خوب اين قالب مي باشد. قالب فروشگاهي وردپرس خوب يكي از مهم ترين عوامل براي جذب كاربران و مشتريان براي وبسايت شماست. گزارش هايي از مشاهده باگ در هدر قالب توسط برخي از مشتريان ارائه شده است. قالب فروشگاهي وردپرس يكي از اصلي ترين قالب هايي است كه براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي از آن استفاده ميكنيم.ما در اين مقاله در نظر داريم 5 تا از بهترين قالب هاي فروشگاهي وردپرس را معرفي كنيم.

در تصوير زير شما ميتوانيد ساير افزونه هايي كه با وودمارت سازگار هستند را مشاهده نماييد. فيلترهايي را كه در قالب وودمارت بر روي هر محصول ايجاد مي كنيد، هم در صفحه محصول و هم در فروشگاه شما نمايش داده مي شوند. طراحي رسپانسيو و واكنش گراي اين قالب باعث شده كه در هر سايزي به زيبايي نمايش داده شود. ليست ويژگيهاي اين قالب را حتماً بررسي كنيد. يك بخش مجزا براي نصب دمو قالب وودمارت در منوي قالب در نظر گرفته شده. قالب WoodMart همراه با دموهاي زيادي در زمينه هاي مختلف مانند فروشگاه مد و لباس، فروشگاه هاي ورزشي، جواهرات، عتيقه جات و… قالب وودمارت woodmart يك قالب وردپرس حرفه اي مي باشد كه توسط يك تيم حرفه اي، براي راه اندازي هر نوع وب سايت فروشگاهي بر پايه ووكامرس طراحي شده است.

قالب WoodMart يه قسمت هم براي طراحي حرفه اي هدر وبسايت داره. قالب فروشگاهي وودمارت بيش از 10 طرح متفاوت براي فوتر وبسايت در اختيارتان مي گذارد. انتخاب يك قالب مناسب وردپرس براي مديران وبسايت ها يكي از مشكل ترين كارهاست. به راحتي مي توانيد المان ها را با دراگ دراپ كردن جابجا كنيد و به سليقه خودتان بسازيد. شما مي توانيد با تغييرات مد نظر خود هدر قالب را اختصاصي و سفارشي بر اساس سليقه خودتان انجام دهيد. در تنظميات قالب وودمارت woodmart همه چيز بهينه سازي و توسعه داده شده تا به درخواست هاي شما كه مربوط به سفارشي سازي قالب مي باشد، با كمترين نگراني پاسخ داده شود. اين قالب به عنوان يكي از پر فروش ترين هاي ووكامرس در دنيا ثابت كرده است تا با درنظر گرفتن مهمترين نياز هاي كاربران و بهره گيري از امكانات حرفه اي ميتواند يك گزينه ايده آل براي فروشگاه هاي اينترنتي ووكامرسي باشد.

https://wpbaran.ir/woodmart/

https://woodmart.xtemos.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.