افزونه WP Rocket افزايش سرعت لود سايت

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

افزونه WP Rocket افزايش سرعت لود سايت

۱۱ بازديد

مواردي مثل اين كه كش چيست و چرا بايد از آن استفاده شود توضيح داده شده است. البته بيشتر سعي ما بر اين است كه در استخدام افراد حتما جامعه وردپرسي را در نظر بگيريم و از بين آنها افرادي را استخدام كنيم. همچنين لازم نيست spam و هرزنامه را حذف كنيد، زيرا وردپرس پس از 30 روز به طور خودكار آنها را پاك مي كند. كه هيچ تغييري نمي كنند وقتي كاربران براي دومين بار به سايت مراجعه مي كنند نيازي به لود مجدد ندارند و با سرعت عالي سايت براي آنها لود مي شود. افزونه WP ROCKET ( افزونه راكت ) ارائه شده در سايت رويا وردپرس بهترين افزونه بهينه سازي است كه براي افزايش سرعت سايت هاي وردپرسي ساخته شده است.

البته شايان ذكر است كه اين گزينه براي كاربراني كه وارد سايت نمي شوند مورد استفاده قرار نمي گيرد. آموزش افزونه wp rocket وردپرس چگونه است؟ در اولين گام بر روي wp rocket در منوي بالا يا پنل اصلي وردپرس كليك كنيد. بارگزاري برويد. در اين قسمت افزونه را انتخاب كرده و بر روي دكمه نصب كليك كنيد. شما به سادگي مي توانيد به تب بهينه سازي فايل برويد و فايل هايي كه مي خواهيد حجم آن ها كم شوند را، انتخاب كنيد. كم شدن حجم فايلهاي قالب به افزايش سرعت سايت كمك خواهد كرد. افزايش سرعت باز شدن يك وب سايت.

افزونه WP Rocket قابليت اين را دارد تا دستگاهاي ورودي به سايت ما را شناسايي كند، به اين صورت كه كاربر اگر با گوشي هوشمند خود اقدام به ورود در سايت ما كند اين افزونه اين مورد را شناسايي كرده و سايت را مطابق دستگاه ورودي نمايش ميدهد به بيان ديگر ميتوانيم بگوييم كه اين افزونه ريسپانسيو است. ادغام فايلهاي جاوا اسكريپت: سايت شما به فايلهاي كمتر، تعداد درخواستهاي HTTP را كاهش ميدهد. در اين قسمت يك متن خوش آمدگويي بوده و محتويات حساب كاربري كه اين افزونه را از سايت سازنده خريداري كرده نمايان مي شود. با تهيه بك آپ ميتوانيد بعد از نصب افزونه wp rocket (مثلاً در يك وب سايت جديد) بدون نياز به انجام مراحل تنظيمات فقط فايل را از بخش import وارد كنيد تا تمامي تنظيمات اعمال شوند. اگر شما حتي برنامه نويسي را در سطح مقدماتي بلد باشيد هم ميتوانيد افزونه راكت وردپرس را براي سايت تان سفارشي سازي كنيد و قابليت هايي كه ميخواهيد را اضافه كنيد.

توجه داشته باشيد بيشتر سرويس دهندگان CDN به دليل تحريم امكان استفاده از آن را براي سايتهاي ايراني مسدود كردهاند، اما شما همچنان ميتوانيد از CloudFlare نسخه رايگان و يا از سرويس دهنده ايراني ابرآروان ميتوانيد براي اين مورد نيز استفاده كنيد. شبكه تحويل محتوا را فعال كنيد: اگر از يك CDN استفاده مي كنيد اين گزينه را فعال كنيد. افزونه WP Rocket با بيشتر CDN ها، افزونه هاي ترجمه، WordPress Multisite و سايت مپ هاي افزونه Yoast SEO، افزونه All in One SEO و افزونه Jetpack سازگار است. پيشنهاد اين مجموعه اين است كه اين افزونه را از سايت سازنده بصورت قانوني خريداري كنيد. مجموعه دهاستينگ با توجه به اين كه اين افزونه تجاري است و بسياري بدنبال نسخه هاي نال شده خطرناك آن مي روند، يك نسخه نسبتاً بروز و سالم را در اختيار شما قرار مي دهد. اما حالا با توجه به اين كه بسياري از مردم و كسب و كارها به سمت فضاي مجازي آمده اند، رقابت در رتبه گرفتن در موتورهاي جستجو مثل گوگل نيز سخت شده است.

https://www.scoop.it/topic/gentable/p/4125670096/2021/07/04/wp-rocket

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.