افزونه Yoast Seo Premium آخرين ورژن

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

افزونه Yoast Seo Premium آخرين ورژن

۱۰ بازديد

يواست پريميوم در آناليز وب سايتمان، به ما كمك مي كند تا سايت را براي رسيدن به رتبه اول در گوگل آماده كنيم. با تهيه كردن اين افزونه براي سايت و فروشگاه اينترنتي خودتون بدون نياز به افراد متخصص در هر كلمه كليدي كه مي خواهيد مي تونيد به نتايج اول گوگل برسيد در واقع سرمايه گذاري كه روي اين افزونه مي كنيد نتايجش در چند ماه بعد به شما بازگردانده مي شود. با يواست سئو پرو شما مي تونيد بررسي كنيد كه پستي كه در فيس بوك يا توئيتر مي گذاريد ، حتي بدون رفتن به اين كانال ها چگونه خواهد بود .

نسخه افزونه يواست سئو كه در سايت مبناي وردپرس گذاشته شده است آخرين ورژن و بدون هيچ گونه دستكاري در كدهاي افزونه مي باشد و شما به هيچ گونه لايسنسي نياز نداريد از طرف ديگه ما اين تضمين را به شما مي دهيم كه در افزونه هيچ نشاني از نام و برند ما نيست. افزونه يواست سئو با نام تجاري افزونه Yoast Seo Premium بهترين، معروف ترين و قدرتمندترين افزونه وردپرس براي بهبود سئو سايت شما همچون يك متخصص است كه به شما كمك مي كند تا سايت خود را بهبود بخشيد. براي ويرايش اين دو فايل شما نياز داريد از طريق FTP يا File Manager سي پنل خود اقدام كنيد، اما افزونه yoast اين امكان را در اختيار شما قرار داده است تا به سادگي از طريق پيشخوان وردپرس خود و بدون اتصال به فايل هاي سايت ويرايش را انجام دهيد. هر سايتي كه در دنياي اينترنت فعاليت ميكند براي رقابت با سايرين بايد در زمينه سئو موفق ظاهر شود اما چنين هدفي اصلا راحت نيست و گاهي اوقات اگر خودتان دست به كار شويد به ماهها تلاش نياز داريد كه ممكن است به نتيجه حتي نرسد.

افزونه Yoast SEO قدرتمندترين پلاگين در زمينه سئوي سايت بين كاربران وردپرس است؛ حتي اگر اطلاعات كمي در خصوص سئو سايت داريد، با كمك افزونه يوست سئو ميتوانيد به راحتي محتواي صفحات خود را بهينهسازي كنيد. افزونه سئو اخبار وردپرس باعث ميشود تا وب سايت شما و مقالات و اخبار سايت شما بر اساس افزونه Yoast Seo Premium الگوريتم google news بهينه سازي شده و اخبار و مقالات شما در نتايج google news قرار گيرد. سئو يا بهينه سازي وب سايت با استفاده از افزونه Yoast SEO براي موتورهاي جستجو، ميتواند به شما كمك كند تا در نتايج جستجو رتبهي بالاتري به دست آوريد و به طور قابل توجهي كسب و كار اينترنتي خود را رشد دهيد. • قابليتهاي لينكسازي داخلي و بررسي كيفيت محتواي اين افزونه به شما كمك ميكند ساختار سايت خود را مثل آب خوردن بهينه كنيد.

پس از فعال شدن دو نسخه رايگان و حرفهاي پلاگين Yoast SEO روي سايت شما فعال ميشود كه شما ميتوانيد بهدلخواه خود نسخه رايگان آن را پاككنيد. پس از آن شما مشاهده ميكنيد كه منو SEO به پيشخوان شما اضافهشده است و چند گزينه بيشتر نسبت به نسخه رايگان به آن افزوده شده است. موتورهاي جستجو، منبع اصلي بازديد بيشتر وب سايتها در اينترنت هستند. و آيا مي خواهيد با افزودن موقعيت مكاني و ساعات كاري افزونه Yoast Seo Premium به وب سايت خود، قابليت استفاده از سايت خود را بهبود ببخشيد؟ ۱- اشكال را رفع مي كند در صورتي كه فرم هاي داخل نقشه ، آدرس ، ساعات كاري و مد كوتاه كد ياب فروشگاه بدون پيمايش به طور كامل نشان داده نشده است ، حتي اگر فضاي كافي در حالت وجود داشته باشد. اين توضيحات نه بايد خيلي كوتاه باشند نه خيلي طولاني.

منبع مطلب: https://virgool.io/@mojtabati/wordpress-seo-plugin-l62209s5ez9c

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.