قالب وودمارت فروشگاهي بدون كدنويسي

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

قالب وودمارت فروشگاهي بدون كدنويسي

۱۳ بازديد

سئو يكي از عبارت هاي پرطرفدار در زمينه طراحي وب سايت است كه به عبارتي ساده به معناي اين است كه وب سايت شما به گونه اي كدنويسي شود كه موتور هاي جستجوگري مانند گوگل و بينگ به سادگي بتوانند آن را درك كنند. قالب وودمارت را به جرأت ميتوان به عنوان يكي از برترين قالبهاي فروشگاهي در تاريخ ووكامرس معرفي كرد. دانلود قالب فروشگاهي ووكامرس WoodMart نسخه 6.0.4 WoodMart is a premium WordPress theme for WooCommerce. قالب ووكامرس Woodmart با افزونه Yoast SEO سازگار بوده طبق گفته شركت Xtemos قالب ووكامرس وودمارت سازگار با افزونه سئو وردپرس طراحي شده است و از كدهاي استاندارد طوري كه براي گوگل بهينه باشد در آن استفاده شده است. پس از بيش از ۱۰ سال فعاليت در حوزه در ايران وودمارت، هنگامي كه با قالب وردپرسي وودمارت بصورت كاملا تصادفي برخورد كرديم كه متوجه شديم ، امكاناتي فراتر از كالا و البته كه فراتر از رقيب هاي خود در اين زمينه ميباشد ، لذا در فارسي سازي ، بهينه سازي و البته كه سفارشي سازي آن ترديد نكرديم و تصميم بر اين شد اين قالب وردپرس را در معتبرترين ماركت وردپرس قرار بدهيم ،تا با هزينه اي بسيار اندك قابليت پياده سازي يك امپراطوري فروشگاهي بصورت كاملا بومي سازي براي همگان وجود داشته باشد ، اين قالب وردپرس با نام وودمارت در وب سايت تخصصي ايران وودمارت متولد شده و شما عزيزان مي توانيد فروشگاه تان را با آن طراحي كنيد.

از آنجايي كه قالب وودمارت يك پوسته انعطاف پذير و كامل است ما در دوره آموزش جامع فروشگاه اينترنتي اين پوسته را انتخاب كرديم و پايه دوره فروشگاه اينترنتي را قالب وودمارت قرار داديم در دوره آموزش قالب Woodmart بخشي مربوط به دوره فروشگاه اينترنتي مي باشد كه سايتي مشابه كالا در آن طراحي مي شود. با خيال راحت خريد كنيد و اگر مشكلي در قالب بود درخواست بازگشت وجه دهيد تا ما تمام وجه پرداخت شده را به حساب شما برگشت بزنيم. همچنين علاوه بر اينكه قالب وودمارت و آموزش آن در سايت هاي ديگر جداگانه فروخته مي شود سايت هاي آماده نيز هزينه زيادي براي شما خواهد داشت و براي آنها نيز بايد هزينه جداگانه اي پرداخت كنيد اما كيت وردپرس اين افتخار را دارد كه سايت آماده كالا را نيز در اختيار كاربران عزيز قرار دهد تا بتوانند بدون هدر دادن زمان زياد بهترين سايت زمينه كاري خود را طراحي كنند.

از نظر امكانات قالب woodmart فراتر از كالا است و امكاناتي بسيار بيشتري دارد كه مي توانيد استفاده كنيد اما امكاناتي مثل پيشنهاد شگفت انگيز و پيشنهادات لحظه اي مانند قالب كالا هم ما به اين محصول اضافه كرديم تا بتوانيد از اين امكانات هم استفاده كنيد همچنين اين پوسته شامل امكانات نمايش 360 درجه محصول، فروش گروهي محصولات به شكل گرافيكي، نمايش محصولات به چندين شكل متفاوت، نمايش صفحه محصول به چندين طرح متفاوت و… با مد نظر قرار دادن مطالب و توضيحات بالا به اين نتيجه مي رسيم كه ، اين قالب فروشگاهي وودمارت قالبي بسيار زيبا و كارا مي باشد كه مي تواند به تنهايي تمام نيازهاي يك سايت حرفه اي فروشگاهي را تامين كند. اين قاب قالب وردپرس كه همراه اپليكيشن اندرويد كاملا نيتيو خدمت كاربران عزيزمان ارائه مي گردد، توانست در يكسال ركورد فروش تمامي قالب هاي فروشگاهي را شكسته و با بيش از 4 هزار فروش موفق به محبوب ترين محصول فروشگاهي مبدل گردد و خوشحاليم توانستيم سطح كيفيتي بسيار بي رقيبي را ايجاد نماييم تا مشتريان عزيزمان بتوانند وبسايت هايي با رتبه هاي بسيار بالا در موتور هاي جستجو پياده سازي نمايند كه در ادامه به صورت كامل معرفي خواهيم نمود، با معرفي قالب چند منظوره وردپرس وودمارت پلاس همراه اپليكيشن فروشگاهي حرفه اي همراه باشيد.

فوتر يك وبسايت مخصوصا در وبسايت هاي فروشگاهي يكي از بخش هاي بسيار مهم محسوب مي شود. فروش محصولات ، معرفي محصولات ، ارائه روند كاربر پسند براي خريد و سرعت بالاي وبسايت ، مواردي هستند كه اگر در انتخاب قالب فروشگاهي خود دقت لازم را نداشته باشيم ، از دستشان خواهيم داد. براي اينكه بتوانيم در دنياي آنلاين به كسب و كار بپردازيم بايد بستر هاي لازم را براي خود فراهم كنيم. در ساخت اين پوسته تلاش شده تا بتوانيد آن را به گونه اي كه مي خواهيد تغيير دهيد و مجبور نباشيد براي ايجاد تغييرات به سليقه خود از افزونه هاي اضافي كمك بگيريد. درواقع افزونه چند زبانه wpml تمامي زبان ها را در خود دارد و اين امكان را به شما عزيزان ميدهد تا سايت خود را به هر زباني كه دوست داريد مجهز كنيد و ارائه دهيد.

http://mihanwp.blog.ir/post/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.