نحوه راه اندازي سايت فروش اينترنتي

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نحوه راه اندازي سايت فروش اينترنتي

۱۰ بازديد

با اين حال شما مي توانيد هر كدام از اين درگاه ها را انتخاب نماييد و بعد از انتخاب، لوگوي مربوطه را هم انتخاب كنيد. اگر از پلاگين هاي پيش فرض استفاده كرده باشيد بايد در همان تب درگاه هاي پرداخت يكي از گزينه ها پي پال يا آمازون را انتخاب و تنظيمات مربوط به آن را تكميل نماييد. اين پلاگين به صورت پيش فرض ۲ درگاه پرداخت مانند paypal و amazon را براي نحوه راه اندازي سايت فروش اينترنتي شما نصب مي كند و از آنجايي كه اين درگاه ها در اين مورد استفاده قرار نمي گيرند، مي توانيد پلاگين هاي درگاه هاي ديگر را در اين بخش نصب كنيد. بعد از ساخت فروشگاه اينترنتي با وردپرس، بايد آن را در فضاهاي اجتماعي مانند فيسبوك، لينكدين و تلگرام و هر جايي كه خودتان صلاح مي دانيد منتشر نماييد. تمام درگاههاي پرداخت اينترنتي مستقيم و واسط افزونه سازگار با ووكامرس يا EDD را دارند. 

در اين جلسه آموزش رايگان وردپرس به معرفي بخش هاي مختلف و منوهاي پيشخوان و توضيح مختصري از هر كدام خواهيم پرداخت. لينك جلسه 21 آموزش وردپرس فارسي : افزونه چيست؟ همچنين مي توانيد در سايت خود بخش فارسي سازي اختصاصي راه اندازي كنيد و قالب ها رو به صورت ختصاصي نحوه راه اندازي سايت فروش اينترنتي براي مشتريان خود ترجمه كنيد كه هزينش با قالب هاي عمومي فرض خواهد كرد. قالب اديوكيشن پارك كاملآ فارسي و راستچين و ريسپانسيو شده است كه مي توانيد به راحتي با اين قالب سايت آنلاين خود را راه اندازي كنيد و به راحتي با سايت زيباي خود كسب در آمد. حالا بعد از تنظيمات اوليه در woocommerce، نوبت به آن رسيده كه كالاهاي خود را به ويترين فروشگاهي خود براي انجام آخرين مرحله ساخت فروشگاه اينترنتي با وردپرس اضافه نماييد. بعد از انتخاب نوع محصول، حالا بايد نوع پلاگين خود را براي ساخت فروشگاه اينترنتي با وردپرس انتخاب نماييد.
يكي از موضوعاتي كه همواره وبمستران به دنبال آن هستند خودكار سازي فرايند انتشار مطالب در شبكه هاي اجتماعي است. تسلط بر ابزار هاي توليد محتوا مي تواند تمركز شما را در فرايند توليد محتوا بالا برده و سرعت كار را افزايش دهد. هرچه سايت بهينه تر باشد و سرعت بارگذاري نحوه راه اندازي سايت فروش اينترنتي آن بيشتر باشد، رتبه بهتري در نتياج جستجو كسب مي كند. با مراحل گفته شده، توانستيد اولين محصول ديجيتالي خود را در وردپرس منتشر كنيد. را مشخص كنيد، يك آدرس (URL) خوانا ايجاد نماييد و سپس در صورت اطمينان آن را منتشر نماييد. تصوير زير، عكس منتشر شده را نشان مي دهد. يك وردپرس كار كه آموزش كامل وردپرس را ديده است بايد بتواند اين نياز را براي افراد حل نمايد. يكي از موارد بسيار كاربردي كه شايد هر سايتي به آن نياز داشته باشد، فرم ها هستند. انتخاب بهترين پلتفرم تجارت الكترونيكي، نيمي از راه ميباشد كه شما با خواندن اين مطلب، نيمي از راه را رفته ايد. خواندن ، ميتوانيد اين تيك را برداريد. بعد از انجام مراحل درون ريزي بايد قسمت هاي مختلف رو تنظيم كنيد مثلا صفحه اصلي رو مشخص كنيد در بخش پيشخوان وردپرس تنظيمات » خواندن بايد برگه نخست رو مشخص كنيد. بعد از بخش shipping وارد بخش جديدي به نام ايميل مي شويم، شما بايد بتوانيد ايميل هاي مشتريان خود را سفارشي سازي نماييد و بدانيد كه به كدام مشتري چه ايميلي ارسال كرده ايد.
كه در بين آنها وردپرس حرف اول را ميزند و از همه آنها يك سر و گردن بالاتر هست ميتواند گزينه بسيار مناسبي باشد اما براي ساخت سايت بوسيله اين سيستم ها شما به يكسري اطلاعات و دانش هاي كمي هم نيازمنديد كه بايد آنهارا بلد باشيد تا بتوانيد سايت خودرا ايجاد كنيد،اما اصلا نگران نباشيد چون شما به راحتي با استفاده از پكيج رايگان آموزش كامل و جامع وردپرس كه در عين حال رايگان بودنش يك آموزش حرفه ايي و پيشرفته وردپرس ميباشد ميتوانيد به اين سيستم مديريت محتوا مسلط شده نحوه راه اندازي سايت فروش اينترنتي و سايت خودرا افتتاح كنيد! براي آغاز به كار با اين پلاگين بايد بتوانيد آن را پيكربندي نماييد. اين افزونه و ديگر افزونه هاي سئو جمله اول پست را به عنوان توضيح متا استفاده ميكنند. اگر يك اكانت گوگل داريد و از سرچ كنسول براي ثبت سايت در گوگل استفاده ميكنيد، سري به پنل سرچ كنسول گوگل بزنيد (سرچ كنسول گوگل نام جديد همان گوگل وبمستر تولز قديم است) و در تنظيمات سايت روي Property Setting كليك كرده و در تنظيمات سايت Site Sttings روي دامنه انتخاب شده Preferred Domain كليك كرده و دامنه انتخابي خودتان را تيك زده و گزينه ذخيره Save را بزنيد.
در نتيجه، شبيه به هر كسب و كار ديگري، شما بايد براي سودآوري بيشتر سخت تلاش كنيد و چون از يك نرم افزار رايگان استفاده ميكنيد، خوب است كه براي جذب سريعتر دانش آموز، بخشي از سرمايه خود را صرف تبليغات يا عضو شدن در كمپينهاي وبلاگ نويسي كنيد. بازگشت هزينه اي كه صرف آموزش اين حرفه ميكنيد در صورتي كه با پشتكار به يك متخصص و وردپرسكار حرفه اي تبديل شده باشيد، باور نحوه راه اندازي سايت فروش اينترنتي نكردني است! با يادگيري وردپرس مي توانيد به صورت رايگان براي شركت يا كسب و كار خود يك سايت حرفه اي راه اندازي كنيد و يا اينكه از طراحي وب سايت براي ديگران درآمد بالا كسب كنيد. آموزش وردپرس قطعا يكي از بزرگترين سرمايه گذاري هاي شما در دنياي ديجيتال امروز است. در بخش بعدي ياد مي گيريم كه چطور محصولات و كالاهاي خود را به ووكامرس اضافه نماييم و براي فروش آماده شويم. آيا مي خواهيد محصولات ديجيتالي كه براي فروش گذاشته ايد يا به فروش رسيده است را پيگيري نماييد؟ سيستم مديريت محتواي وردپرس به قدري محبوب شده است كه در حال حاظر ۴۰ درصد از وب سايت هاي دنيا با وردپرس ساخته شده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.