قالب وودمارت پلاس نصب نکید + انتخابی اشتباه !!

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

قالب وودمارت پلاس نصب نکید + انتخابی اشتباه !!

۷ بازديد

قالب وودمارت پلاس را نصب نکنید. نسخه قالب یونی وودمارت بهتر است.

یکی از پر فروش ترین و کامل ترین قالب های وردپرس فروشگاهی می باشد که به نوعی قالب وردپرس دیجی کالا نیز شناخته می شود اما باید بگوییم امکانات آن بسیار بیشتر و جذاب تر می باشد. با استفاده از صفحه ساز این قالب شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی می توانید نسبت به زیبا تر کردن سایت خود اقدام نمایید. قالب ووکامرس وودمارت را می توان یکی از با ظرافت ترین قالب های ووکامرسی جهان برشمرد.

تک تک عناصر این محصول زیبا با دقت و ظرافت هرچه تمام تر طراحی شده اند . کوپن های ایجاد شده را شخصی سازی کرده و تاریخ انقضای آن ها را نیز مشخص نمایید. همان طور که بیان کردیم.

 

وودمارت چیست طراحی سایت

وودمارت یک قالب فروشگاهی وردپرس است که امکاناتی را در خود فراهم کرده و توسط آن ها می توان به راحتی یک سایت فروشگاهی را ساخت. در تصویر زیر تنظیمات قالب وودمارت را مشاهده می کنید. وردپرس باران در شبکه های اجتماعی محبوب نیز عضو می باشد و محصولات خود را معرفی می نماید. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس از آن دسته قالب هایی است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند وب سایت آماده ای که تهیه می کنند را به بیشترین میزان ممکن سفارشی سازی کنند.در قالب وودمارت قابلیت های متفاوتی مثل فونت ها و رنگ های متنوع در اختیار افراد قرار گرفته است.

انواع قالب دیجی کالا با دموهای مشابه دیجی کالا طراحی سایت مشابه دیجی کالا با وردپرس را راحت کرده است کافیست یک قالب با دمو مشابه دیجی کالا را نصب کنید، تنظیمات اولیه برای قالب را انجام دهید، محصولات را درج کنید و به فروش محصولاتتان بپردازید. ایده اولیه برای راه اندازی سایت دیجی کالا این بود که یک تجربه خرید ناموفق اینترنتی داشتند به همین دلیل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا گرفتند به این ترتیب کاربران می توانستند اطلاعات مورد نیازشان در مورد محصولات را به دست بیاورند سایت دیجی کالا ابتدا با فروش محصولات دیجیتال شروع کرد و در حال حاضر با تنوع بیش 7500000 از محصول را دارد. نصب قالب فروشگاهی از طریق بسته نصب اسان در کمتر از 5 دقیقه انجام می شود. تماما امکان تغییر وجود دارد بنابراین می توانید با استفاده از یک قالب، چندین فروشگاه با طرح های کاملا متفاوت ایجاد کنید!

قالب وودمارت چیست کاربردها

قالب وودمارت وردپرس از پوسته های وردپرسی است که به طور عمده کار آن راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. تیم تولید محتوای پانی دیزاین، در تلاش است تا بهترین مقالات آموزشی را در زمینه سیستم های مدیریت محتوا و کسب و کار اینترنتی آماده و تولید نماید. طراحان و توسعه دهندگان دیجی کالا به صورت لحظه به لحظه در حال رصد سایت و حل مشکلات احتمالی یا ایجاد تجربه بهتر خرید برای کاربران هستند. افزونه های رایگان معمولا امکانات محدود تری دارند، اگر قصد دارید تا از امکانات پیشرفته تری استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از افزونه های پرمیوم فروشگاهی است که به صورت آماده و اورجینال توسعه یافته اند تا بتوانند امکانات مختلفی برای راه اندازی سایت فروشگاهی با وردپرس ایجاد نمایند. امروز معرفی قالب فروشگاهی وودمارت را به شما ارائه می دهیم. در این افزونه می توانید کوپن ها را در هر پست و صفحه سایت اضافه کنید. در صورتی که تمایل ندارید برگههای گوناگونی که در سایت اضافه می کنید به فهرست اضافه شوند این گزینه را به حالت غیرفعال باقی بگذارید.

در حال حاضرGoogle Search Console جایگزین وبمستر تولز شده است که قطعا از امکانات بیشتری هم نسبت به وبمستر تولز برخوردار است. در صورتی هم که خودتان می خواهید طراحی را انجام دهید، قالب زفایر انتخاب خوبی برای این کار است . سایت دیجی کالا در سال 1384 توسط برادران محمدی راه اندازی شد. طراح وب سایت دیجی کالا کیست؟ اگر قصد دارید صفر تا صد سایتتان را کدنویسی کنید لاراول یک گزینه بسیار خوب برای طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا است چرا که علاوه بر سرعت و امنیت بالا توسعه دهندگان زیادی در ایران وجود دارد که در صورت نیاز به اضافه کردن امکانات بیشتر به سایتتان می توانید این کار را انجام دهید. این افزونه به راحتی کوپن های تخفیف را ایجاد کرده و به سایت فروشگاهی آنلاین شما اضافه می کند. طوریکه بازدیدکنندگان با مشاهده هر محصول بتوانند به آن امتیاز داده یا محصول را به لیست علاقمندی خود اضافه کنند. این پوسته تاکنون ۹۲ هزار بار به فروش رفته است و با توجه به ۲٫۴ هزار رایی که برای آن ثبت شده، امتیاز آن همچنان به ۴٫۸۹ از ۵ می رسد.

دانلود قالب وودمارت پلاس

قالب وودمارت

این افزونه به کاربر این اجازه را می دهد که بهینه سازی های داخلی سایت را انجام داده و سئو وب سایت را ارتقا بخشد. اگر می خواهید قالب مشابه دیجی کالا داشته باشید اولین پوسته قالب وودمارت است که امکانات بسیار زیادی مانند اسلایدر های تخفیفی، نمایش جذاب محصولات و تنظیمات قدرتمند قالب را برای کاربران ارائه کرده اند. می توانید صفحه خود را به صورت واقعی طراحی کرده و امکان سفارشی سازی آنها توسط تنظیمات قدرتمند وجود دارد. نمونه کارهای تخصصی و حرفهای خود را روی بستر وردپرس میتوانید به نمایش افراد بگذارید و توجه همگان را جلب کنید. همچنین امکان ذخیره و نمایش فاکتور به صورت pdf وجود دارد. امکاناتی مانند اطلاع از تاریخ فروش یا موجود بودن، نمایش نمودار قیمت، نظرات و تعامل کاربران، مشاهده مسیر ارسال کالا و پروفایل کاربری و غیره می تواند به ویژگی هایی کمک کند که به آن توجه به کاربر گفته می شود. اورجینال تهیه شدن قالب ودمارت نکته بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید چرا که در صورتی که اورجینال خریداری نباشد و یا نال شده باشد از طرف سایت های خارجی که این قالب های نال را ارائه می دهند باگ امنیتی ایجاد می کنند تا به درآمدزایی برسند و هر لحظه سایتتان در خطر خواهد بود.

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • سایت های آماده در موضوعات محبوب
  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی  در 10 دقیقه
  • امکانات کامل یک فروشگاه اینترنتی آنلاین
  • امکانات مقایسه محصولات
  • امکانات افزودن به محصولات علاقه مندی
  • قالب های آماده و جذاب
  • صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر
  • صفحه ساز بی نظیر المنتور
  • المان های اختصاصی صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  • المان های اختصاصی برای المنتور
  • بخش وبلاگ قدرتمند
  • سبد خرید مدرن، زیبا و جذاب
  • صفحه پرداخت ساده برای افزایش فروش
  • مگامنوی قدرتمند با امکان طراحی به کمک صفحه سازها
  • هدرساز اختصاصی بی نظیر با المان های کامل ساخت هدر حرفه ای
  • تک ستونه، دو ستونه و سه ستونه
  • فیلتر محصولات پیشرفته
  • برند ها و ویژگی های محصولات
  • و…

https://bit.ly/3TSZqTH

https://factwp.ir/woodmart-theme/

این افزونه از جمله افزونه های محبوب به منظور ایجاد کد تخفیف در سایت وردپرسی است. اول این که داشتن این گواهینامه مصداق احترام به کاربر است و حتما در رتبه بندی سایتتان در نظر گرفته میشود. و این مورد در سئوی سایت تاثیر بسزایی خواهد داشت. اگر ادمین سایت هستید حتما این سوال را از خودتان پرسیدهاید که بهترین قالبهای فارسی وردپرس کدامند. برای بروزرسانی افزونه ها نیز نیازمند فعال سازی لایسنس هستید که در نسخه رایگان وجود ندارد. اگر به دنبال یک قالب فروشگاهی حرفه ای با ظاهری مدرن هستید که امکانات زیادی داشته باشد قالب فروشگاهی وودمارت بهترین گزینه پیش روی شماست. افزونه یواست سئو با بیشترین نصب فعال و مزایای فراوان به عنوان بهترین افزونه های سئو وردپرس شناخته می شود. افزونه یواست سئو و رنک مث برای سئو به شما کمک می کنند. موتور های جستجو در چند سال اخیر بسیار حساس شده اند و به نتیجه جستجوی کاربران خود بسیار اهمیت ویژه ای می دهند و به همین دلیل برای موفقیت باید از یک قالب استاندارد و مطابق آخرین دستور العمل های سئو استفاده کرد.

دانلود قالب وردپرس یونی وودمارت بهتر است

زبان فارسی : ما در سعی کردیم یک قالب تمام فارسی شده به شما تحویل دهیم،که تمام بخش های مورد استفاده این آموزش نصب قالب وودمارت را فارسی سازی کردیم.البته بخش محتوای دموهای درون ریزی چون این دموها از نسخه اصلی قالب هستند. در واقع شما با مشاهده دموهای سایت آماده فروشگاهی وردپرس می توانید با عملکرد آن قالب برای وب سایت های مختلف بیشتر آشنا شده و در نهایت انتخاب بسیار نزدیک تری را به وب سایت ایده آل خود داشته باشید. قالب وودمارت دارای 60 دمو متنوع است و با افزونه های مختلف مانند افزونه WPML، اسلایدر، افزونه المنتور، افزونه ویژوال کامپوزر سازگار است و به همراه 12 فونت زیباست. قالب وردپرس فروشگاهی woodmart یک قالب وردپرس حرفه ای با دموهای مختلف بوده که نیاز شما را برای داشتن یک فروشگاه حرفه ای برطرف می کند. این قالب کاملاً ریسپانسیو است و در دستگاه های مختلف ظاهر بسیار عالی دارد و کاربرانی که با موبایل یا تبلت وارد وبسایت شما می شوند از کار با وبسایتتان لذت خواهند برد.
قالب وودمارت پلاس را نصب نکنید. قالب یونی وودمارت بهتر است.

  • قالب یونی وودمارت فارسی و راستچین
  • قابل نصب بر روی بی نهایت سایت (بدون محدودیت لایسنس)
  • همراه 144 دمو آماده فارسی (اختصاصی)
  • همراه بسته نصبی آسان با چند کلیک (اختصاصی)
  • همراه 20 افزونه هدیه پرمیوم (اختصاصی)
  • بیش از 100 فونت فارسی (اختصاصی)
  • پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی (اختصاصی)
  • نصب رایگان قالب بدون هزینه (اختصاصی)
  • با 30 روز ضمانت بازگشت سفارش مشروط (اختصاصی)



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.