بهترین نسخه قالب فروشگاهی وردپرس دانلود وودمارت

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

بهترین نسخه قالب فروشگاهی وردپرس دانلود وودمارت

۷ بازديد

یکی دیگر از مزایای قالب وودمارت عدم وجود افزونه های اضافی است. در بخش فروشگاه تنظیمات مختلفی وجود دارد که می توانید هر قسمت از فروشگاه خود را سفارشی کنید. برند وودمارت در بازار ایران امتحان خود را به عنوان یکی از پرچم داران قالب های فروشگاهی پس داده است و این مشتریان راضی هستند که گواه بر تداوم بروز رسانی و عرضه یک تم موفق هستند.

 

دانلود رایگان قالب های وردپرس مثل وودمارت

فروشگاهی - تجاری - خبری - شرکتی - شخصی - گردشگری - ملک و املاک - وکلات - هتل و رزور - پرسش و پاسخ - انجمن - آگهی و دایرکتوری - دانلود سنتر - فیلم - معرفی اپلیکیشن - مد و فشن - وبلاگ - کاریابی - رستوران و کافه - مارکت و چند فروشندگی - همایش و رویداد - بهداشت و زیبایی و … قالب woodmart دارای کنترل پنل قدرتمند، دارا بودن 4 فونت پرطرفدار فارسی، نمایش منوی موبایل فوق العاده حرفه ای، نصب آسان، امکانات ساخت مگامنوی حرفه ای، پیشخوان حساب کاربری اختصاصی، نمایش محصولات به صورت 360 درجه ، استایل های اختصاصی برای صفحات، سرعت بالای بارگذاری، انواع هدر و سربرگ، فوتر بسیار منعطف، نحوه نمایش محصولات متعدد و متفاوت، سازگاری با افزونه چند فروشندگی دکان را می توان از جمله ویژگی های اصلی این قالب برشمرد.

از امکاناتی که این پوسته خود را از دیگر پوسته ها متفاوت کرده این است که دارای یک صفحه ساز اختصاصی است (یعنی از افزونه های صفحه ساز استفاده نکرده و به صورت داخلی کدنویسی شده است) که میتوانید بدون هیچ افزونه ای و بدون هیچ گونه کدنویسی سایت ها و صفحات بسیار حرفه ای طراحی کنید. فریلنسری یا آزادکاری مزایای بسیار زیادی دارد از مهمترین مزایای آن میتوان به این مورد اشاره کرد که در هر وقت و زمانی که بخواهید میتوانید شروع به کار و کسب درآمد کنید. به طور کلی BLO می تواند به شما کمک کند تا به دنیا نشان دهید که شرکت شما به معنای واقعی یک کسب و کار است، که با روکشی از حرفه ای کامل پوشیده شده است. ولی تعداد افراد راضی از این سیستم بهقدری زیادی است که جای هیچ صحبتی باقی نمیماند. در این حالت باید فایلی به نام tag.php ایجاد کنید که بر اساس archive.php ساخته شده و تغییراتی برای تگها روی آن اعمال کنید.

پشتیبانی و بهروز رسانی منظم، تنظیمات قدرتمند، دموهای متنوع، سئو و بهینه شده برای موتورهای جستجو و واکنشگرا بودن آن از قابلیتهای مهم و کلیدی قالب WoodMart وودمارت میباشد. تاکنون مزیت های بسیار زیادی برای این مورد از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس اعلام شده است که از آن جمله می توان به رابط کاربری بسیار جذاب، ریسپانسیو بودن، قابلیت شخصی سازی، سرعت لود بالا، کدنویسی تمیز، سازگاری با اکثر مرورگرها، امنیت و پشتیبانی کامل اشاره نمود. اولین گام طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس انتخاب نام دامنه مناسب است. اولین قالبی که بهترین و فروش زیادی داشته است قالب آوادا است که رتبه اول فروش در کل جهان را دارد و هر کسی که در زمینه وردپرس کار میکند مطمعنا اسم این پوسته را شنیده و هم از نظر محبوبیت و هم از نظر تعداد فروش در رتبه اول قرار دارد. جالب است بدانید در حال حاضر بیش از ۴۰درصد کل وبسایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند و این روند به شدت رو به افزایش است و کاملا قابل پیش بینی است که بزودی این آمار به ۵۰درصد و بالاتر نیز برسد.

برای حفظ سرعت سایت می توانید از افزونه های افزایش سرعت سایت استفاده نمایید. نکته مهم این است که موفقیت وودمارت اتفاقی نیست و یکی از دلایل آن راحتی کاربران و طراحان سایت برای پیاده سازی آنچه نیاز دارند و همچنین امکانات فوق حرفه ای قالب وودمارت برای پیاده سازی هر آنچه شما نیاز دارید است . اما برخی سایت ها نسخه هایی از این قالب را به صورت رایگان منتشر کرده اند. محصولات پرطرفدار: اگر می توانید در فروشگاه آنلاین خود حتما کالاهایی را که پرطرفدارند را بفروشید، اینگونه می توانید نظر خریداران را قبل از ورود به عرصه رقابت نیز جلب کنید؛ برای این کار به وب سایت هایی فروشگاهی ایرانی نظیر دیجی کالا، بانه دات کام، خانومی و فروشگاه های جهانی مانند آمازون، eBay و Etsy نگاه کنید تا لیست جدیدترین محصولات را دربیاورید. با مراجعه به صفحه تم فارست این قالب فروشگاهی می توانید صحت این ادعا را بررسی کنید. در این بخش هم شما می توانید محدودیت نمایش سایت برای کاربران بگذارید.

  • استفاده برای ثبت‌نام  و عضو شدن سریع کاربران
  • کاربرد تکنولوژی اجکس و ایجاد صفحات پویا برای سایت بدون لود شدن آن
  • دارای یک مگامنو
  • امکان ایجاد چند فروشگاه که با استفاده از افزونه دکان امکان‌پذیر است
  • هماهنگ شده با صفحه سازهای افزونه المنتور
  • امکان ایجاد چند زبان برای سایت فروشگاهی
  • امکان استفاده از دموهای قالب وودمارت که سرعت طراحی سایت را بسیار افزایش خواهند داد
  • امکان فروش محصولات فیزیکی و محصولات مجازی مانند فروش موسیقی یا دوره‌های آموزشی
  • امکان ساخت هدرهای بسیارعالی برای وب‌سایت

برای کار کردن با آن لازم نیست چیز جدیدی را یادبگیرد همان دانش قبلی را که در توسعه های گذشته بدست آوده اید را در همین جا به کار بگیرد.این استارتر کاملا متن باز است و اموزش قالب وودمارت برای استفاده از آن لازم به پرداخت هیچ هزینه ای نیست در واقع بعد از پایان کار شما هستید که روی کارتان لایسنس قرار میدهید و میتوانید پروژه ساخته شده خود را به صورت قانونی حتی در کشورهایی که اصول کپی و رایت را رعایت میکنند به فروش برسانید. ریسپانسیو بودن سایت یکی از فاکتور های بسیار مهم گوگل می یاشد که حتی خود گوگل به آن اشاره جدی داشته است.به لطف قالب وودمارت این کار خیلی عالی و حرفه انجام شده است. در زمان کدنویسی هر تغییری، کامنتهای مرتبط را به کد قالب خود اضافه کنید تا افراد دیگر و یا حتی خودتان وقتی پس از سپری شدن مدتی آن را مطالعه میکنید با تغییراتی که ایجاد کردهاید بیگانه نباشید. اگر قبلا تجربه نصب یک قالب وردپرس داشته اید و بر این مورد مسلط هستید می توانید این بخش از آموزش را رد کنید.

در بخش تایپوگرافی می توانید فونت های دلخواهی را برای بخش های مختلف سایت در نظر بگیرید. همه چیز برای پاسخگویی به درخواستهای سفارشی سازی شما با حداقل سر و صدا اصلاح و توسعه یافته است ، بنابراین آنچه برای شما باقی می ماند یک وب سایت کاملاً قابل تنظیم است که می تواند به راحتی و سریع با درخواست تغییر شما سازگار شود. سه مورد وجود دارد که برای راه اندازی همه سایت ها مشابه است خرید هاست و دامنه و فعال سازی SSl است. با توجه به اینکه نسخه اورجینال قالب را خریداری کرده اید باید یک فایل zip برای نصب قالب در اختیار داشته باشید. در روش دوم هم می توانید از طریق وب سایت های داخلی اقدام کنید و نسخه اورجینال را به صورت غیر مستقیم دریافت کنید. نکته اساسی و مفیدی که امروز مطرح میکنیم حائز اهمیت خواهد بود .( تیم قدرتمند در راستای رضایت و اطمینان حاطر هرچه بیشتر شما کاربران و طراحان سایت پکیج کامل و اورجینال قالب وودمارت که شامل فایل های نصب آسان ، افزونه های کامل مربوط به قالب و همچنین فایل document میباشد را گردآوری کرده است.

چرا با وجود خطرات دانلود رایگان قالب وودمارت باز هم عده‌ای از آن استفاده می‌کنند؟

خطرات دانلود رایگان قالب وودمارت

در این‌جا ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که چرا با وجود اینکه دانلود رایگان قالب وودمارت باعث ایجاد خطراتی برای سایت می‌شود، عده‌ای باز هم از آن استفاده می‌کنند. در این بخش باید گفت که گاهی دست‌کاری نسخه اورجینال و نال شده به گونه‌ای انجام می‌شود که در همان روزهای اول استفاده از قالب خطرات بیان شده نشان داده نمی‌شوند.

 ممکن است زمانی بگذرد و بعد از آن کاربر متوجه مشکلاتی برای وب سایت خود شود. گاهی در نسخه‌های رایگان نیز بک لینک‌هایی قرار داده می‌شوند که بعد از مدتی خطرات زیادی را برای سایت به‌بار خواهند آورد. پس به صورت‌ کلی نباید ریسک کرد و حتی برای مدتی کوتاه نیز از نسخه‌های رایگان قالب وودمارت استفاده کرد. زیرا این امکان وجود دارد، زمانی که قرار است تلاش زیاد شما برای وب‌سایت نتیجه بدهد، ناگهان همه چیز از بین رفته و مجبور باشید تا دوباره وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

منبع: SID

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.