برای آموزش وردپرس رایگان از کجا شروع کنیم؟

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

برای آموزش وردپرس رایگان از کجا شروع کنیم؟

۹ بازديد
این افزونه به Google امکان دسترسی به دادههای مربوط به سایت شما را میدهد تا بتواند گزارشات و اطلاعاتی را درباره تعداد افرادی که از سایت شما بازدید میکنند و صفحاتی را که در آن وقت میگذرانند، به شما ارائه دهد. با بیش از 76 میلیون کاربر ، همیشه افرادی هستند که به دنبال توسعه دهندگان وردپرس هستند تا وب سایت خود را بهبود بخشند. وردپرس میلیون ها کاربر فعال در انجمن خود دارد. در فصل های گذشته به چگونگی محتوا گذاری درون سایت و همچنین شیوه ایجاد نوشته در وردپرس پرداختیم و گفتیم که این نوشته ها بنابر موضوعات خود بایستی در دسته بندی های از پیش تعریف شده ای قرار گیرند تا نظم و انسجام بیشتری برقرار شود و کاربر سریع تر به محتوای مورد نظر خود دست یابد. به عنوان مثال ، با نصب افزونه Yoast SEO می توانید وب سایت خود را بهینه کرده و به رتبه های بالای موتور جستجو دست پیدا کنید.

قطعا همین امر میتواند بر رتبه سایت شما و بهبود سئو سایت تان در آینده تاثیر مثبت بگذارد. در زمان های قدیم ، شما مجبور به یادگیری یک زبان برنامه نویسی برای ایجاد یک سری کدها برای نمایش یک صفحه در مرورگر وب بودید. علاوه بر جنبه رایگان وردپرس او نیز قدرتمند است و این ویژگی ها را که همیشه می خواستید به شما می دهد. ایجاد و راه اندازی پلاگین های وردپرس هم اکنون یک صنعت بسیار پردرآمد است. آنها آنچه را که اکنون به عنوان وردپرس شناخته می شود ، ارائه دادند. دروپال و جوملا CMS های شناخته شده ای هستند که با وردپرس رقابت می کنند.

تصویر دلخواه : اگر شما ویدئوهایی را در کانال خود دارید که بدون تصویر می باشند و یا در نمایش ویدئو در سایت آپارات به مشکلی برخورده اید ، میتوانید با قرار دادن آدرس تصویر دلخواه و یا آپلود تصویر در این بخش آن را به عنوان تصویری آموزش رایگان وردپرس فارسی کلیک کنید انتخاب کنید تا ویدئو های آپارات در وردپرس قبل از شروع به پخش ، نمایش داده شوند و یا اگر نمایش ویدئو با مشکلی مواجه شد می توان عکس را به جای خطا نمایش داده شود و در آخر نیز تنظیمات را ذخیره کزده و به صفحه ویرایش نوشته ای که قصد دارید در آن ویدئو آپارات خود را قرار دهید ، مراجعه کنید . شما نیازی به دانش برنامه نویسی ، بودجه هنگفت یا کارمندان حضوری ندارید.

وردپرس توسط زبان پی اچ پی نوشته شده و به وسیله مای اس کیو ال پشتیبانی می شود . به دلیل وجود وردپرس بر روی PHP باعث شده به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تبدیل شود. از نظر بودجه کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت لایسنس نیست. اما استفاده از وردپرس بسیار آسان است و برای کار با آن نیازی به دانش برنامه نویسی نیست. اگر قبلا در این بخش اکانت ایجاد کرده اید در قسمت select existing user کاربر خود را انتخاب کنید؛ اما اگر اولین بار است که از این سیستم استفاده می کنید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور کاربر خود را به وجود بیاورید. اما آنچه که امروزه بر همه توسعهدهندگان سایت ثابت شده است، محبوبیت فوقالعاده بالای وردپرس در میان دیگر سیستمهاست.

امروزه با نصب وردپرس بر روی سرور خود ، که فقط 5 دقیقه طول می کشد ، می توانید بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید، از ویرایشگر وب سایت خود برای ایجاد صفحات وب استفاده کنید. بنابراین یک توسعه دهنده وردپرس چه چیزی می تواند ایجاد کند؟ همانطور که در بالا ذکر شد ، وردپرس بیش از 34٪ از وب سایت ها را در اینترنت مدیریت می کند. این سیستم یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است و در حال حاضر بیشترین تعداد استفاده در بین انواع سیستم ها را دارد. آیا دانلود قالب وردپرس برای سایت ضروری است؟ برای درک این موضوع ، آنها باید تحقیقات کافی را برای یافتن علت و چگونگی از بین بردن آن انجام دهند. بعد از دانلود کردن فایل ZIP باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. یا اینکه می خواهید کار کردن با وردپرس برای راه اندازی سایت و مدیریت آن را بیاموزید.

article source

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.