آموزش جامع وردپرس (صفر تا صد)

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش جامع وردپرس (صفر تا صد)

۹ بازديد

همچنین این سایتهای مرجع به صورت رایگان و غیر رایگان موجود هستند که شما میتوانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر این هزاران افزونه دیگر نیز برای کسب رتبه بهتر یا افزایش سئو وبسایت موجود است. علاوه بر آن امکان ایجاد درگاه پرداخت نیز در این افزونه موجود میباشد. این سایتهای مرجع با توجه به فعالیتهای سایت شما آن وبسایت را دستهبندی میکند. برخی از کاربران گلایه از طولانی بودن و حجم زیاد آموزش ها داشتند و همچنین نبود آموزش جامع وردپرس منبعی برای دریافت یکباره آموزشهای کار با وردپرس. مدت زمان آموزشهای این صفحه. ۴۶ ساعت. تعداد آموزشهای این صفحه. همین الان عبارت Total number of WordPress sites in the world (به معنی تعداد کل سایت های وردپرسی در جهان ) را در گوگل سرچ کنید تا خوده گوگل پاسخ این سوال را بدهد و عدد ۴۵۰ میلیون سایت وردپرسی در جهان را به شما اعلام کند که آماری شگفت انگیز است هر چند شاید الان که دارید این مقاله را میخوانید این آمار هم افزایش پیدا کرده باشد.

 

امیدوارم این مقاله در خصوص وردپرس و هر آنچه نیاز است در مورد آن بدانید، به شما کمک کرده باشد. برای آشنایی با ویژگیهای این افزونه و چگونگی بکاپ گیری کامل به کمک آن به این مقاله مراجعه نمایید. جهت اینکه کامل با وردپرس آشنا شوید میتوانید مقاله وردپرس چیست را مطالعه نمایید و اطلاعات کامل تری از این سیستم ساز قدرتمند اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. در گام دوم بر روی گزینه “Select All” کلیک نمایید تا همه فایلهای سایت شما انتخاب شوند. با کلیک بر روی Next نرم افزار برای نصب آماده است. البته برای نصب وردپرس روی کامپیوتر، توسط نرم افزار یک هاست روی آن شبیه سازی می شود که به آن لوکال هاست گفته می شود. برگه ها، یکی از اصلی ترین بخش های پنل مدیریتی هستند که برای ایجاد بسیاری از موارد باید به این بخش رجوع شود به عنوان مثال: بخش های اصلی سایت را می توان به کمک آن ها ایجاد کرد .صفحه اصلی را می توان ایجاد کرد و تمام صفحاتی که لازم به شورت کد شده ی وردپرس دارند با آن ها ایجاد و مدیریت می شود.

یکی از این افزونهها افزونه yoast seo است که بهصورت دو نسخه رایگان و غیر رایگان در وبسایت میهن وردپرس میتوانید آن را دانلود کنید. بهعنوانمثال منوی بالای سایتها در صفحهنمایش بزرگ تمام گزینههای آن قابلمشاهده است، اما در صفحه نمایشگرهای کوچک به دلیل کمبود فضا بهتر است این گزینهها در یک منوی کشویی قرار دادهشده باشد. یک سری سایتهای مرجع به نام وبدایرکتوریها وجود دارد که میتواند به شما در آموزش جامع وردپرس بالا بردن میزان سئو سایتتان کمک کند. پیوندهای یکتا: پیوندهای یکتا یکی از بهترین ویژگیهای وردپرس به شمار می­آید و این امکان را به شما خواهند داد تا آدرس مطالب را با ترکیبی از نام نوشته، تاریخ ارسال نوشته، آیدی نوشته، ساختارها و کلمات دلخواهی تعریف کنید تا به عنوان آدرس صفحات مطالب شما مورد استفاده قرار بگیرند. سیستم مدیریت محتوا وردپرس : یکی از معروف ترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت می باشد که برای طراحی وب سایت های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

بخاطر افزونه های بسیار و راحتی کار کرد آن می توان به عنوان قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوا دانست. این بستر برای طراحان توسعه داده می شود تا بتوانند فعالیت های خود را روی آن انجام دهند. حال اگر من بخوام عملیات راستچین کردن این بخش رو انجام بدم کدهای لازم رو داخل فایل rtl.css به این صورت باید بنویسم. پیشنهاد میکنیم زمانی این کار را انجام دهید که سایت آمده باشد و نخواهید تستی روی آن انجام دهید. یکی از راهکارهایی که در بالا به آن اشاره کردیم ثبت کردن سایت در وبدایرکتوری است. برای مثال اگر قصد راهاندازی یک فروشگاه دارید میتوانید از افزونهی WooCommerce که یکی از قدرتمندترینهای فروشگاه­سازهای وردپرس است استفاده کنید (از ویژگیهای ووکامرس میتوان بهرایگان بودن، محاسبهی مالیات، فروش محصولات مختلف و گزارشات فروش و درآمد اشاره کرد). در این جزوه آموزش کامل و تصویری نحوه دسته بندی محصولات و چگونگی ثبت محصول ساده ، محصول متغییر و …

شما با استفاده از این افزونه میتوانید محصولات مختلف خود را تعریف و دستهبندی کنید. اما اگر میخواهید در این عرصه نامی برای خود دست و پا کنید، باید دقیق، بیتعارف، منعطف و هوشمند باشید. اگر به دنبال رونق هرچه بیشتر کسبوکار خود هستید و میخواهید یک کسبوکار اینترنتی موفق داشته باشید بدون شک به یک افزونه برای کمک به خود دراینباره نیاز دارید. درواقع آینده کسبوکار اینترنتی شما تا حد زیادی وابسته به افزونه­هایی است که شما بهدرستی آنها را انتخاب کرده­اید. شما میتوانید بدون اینکه هزینهی زیادی را صرف تبلیغات در کوتاهمدت کنید از سئو بهصورت دائمی و بلندمدت بهره ببرید. ازاینرو برای کسبوکارهای اینترنتی شما، داشتن سئو از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر قصد دارید خیلی حرفهای باشید و پشتصحنه کسبوکارهای اینترنتی مثل میهن وردپرس را ببینید و تجربیات چندساله مدیر وبسایت میهن وردپرس را دریافت کنید، میتوانید از دوره جامع سایت برتر استفاده کنید. اگر شما یک کسبوکار اینترنتی راهاندازی کردهاید بهتر است راهکارهایی جهت افزایش سئو سایت خود در برابر دیگر رقیبان که دارای رتبههای بسیار بالا هستند را بهطور کامل آموزش ببینید و رعایت کنید. درنتیجه آموزش در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. در بعضی از هاست ها می توان از این پورت استفاده کرد. همچنین اگر شما قصد اضافه کردن قابلیتهای جذاب و متنوع دیگری را آموزش جامع وردپرس هم به سایت خود داشته باشید، میتوانید از افزونههای رایگان و حرفهای از پیش طراحیشده در وردپرس استفاده کنید. اگر هم سایتتان را با سیستمهای مدیریت محتوای رایگان مثل وردپرس راهاندازی کردید هزینهی اضافی برای پشتیبانی سایت خود یا طراح وب ندارید، فقط برای خرید یک قالب حرفه­ای و مناسب باید حدود صد هزار تومان هزینه کنید(قیمت قالبهای مختلف متفاوت است)، برای اضافه کردن قابلیتها و امکانات مختلف به سایتتان ازجمله صفحه ساز و تقویت سئو هم میتوانید از افزونههای حرفهای استفاده کنید، که هزینه هر افزونه می­تواند، حدود صد هزار تومان باشد(قیمت افزونههای مختلف متفاوت است).

https://cutt.us/wpbaran1

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.