افزونه Yoast SEO Premium (آموزش كامل افزونه سئو)

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

افزونه Yoast SEO Premium (آموزش كامل افزونه سئو)

۱۴ بازديد

به اين دليل است كه مبحث سئو، و اهميت آن در فروشگاه هاي اينترنتي مطرح مي شود. با نمايش استاندارد قيمت و زيبايي آن در اكثر شبكه هاي اجتماعي مي توان باعث افزايش ترافيك و بازديد از فروشگاه و در نتيجه افزايش سئو و رتبه سايت شد. در اين صورت امكان سئو داخلي و رعايت اصول سئو محتوا براي هر 5كلمه به طور مجزا امكان پذير خواهد بود. بايد بدانيد كه تنها ايجاد فروشگاه براي موفقيت در تجارت الكترونيك امكان پذير نيست. حتي توي بسياري از سايت هاي جهان اين افزونه به عنوان بهترين افزونه سئو وردپرس محسوب ميشه و توصيه ما هم اينه كه حتما از اين افزونه به عنوان افزونه سئو وردپرس خودتون استفاده بكنيد حتي توي پادكستي تمامي افزونه هاي سئو وردپرس رو بررسي كردم و بهترين افزونه سئو رو معرفي كردم كه ميتونيد در زير اين پادكست رو گوش بديد. با افزونه Yoast SEO Premium ، مي توانيم تضمين كنيم كه شما بهينه ترين محتوا را با جديدترين الگوريتم هاي گوگل منتشر مي كنيد و همچنين هيچ افزونه وردپرس ديگري به چگونگي ديدن متن شما در گوگل حتي نزديك نمي شود!

هيج نسخه اي از اين افزونه در جهان وجود ندارد كه امكانات و فعال سازي كامل و حرفه اي مشابه نسخه وردپرس سيتي ارائه دهد. بهترين افزونه هاي سئو وردپرس هم شما را از همكاري با متخصصان و مشاوران اين حوزه بي نياز نمي كنند و قادر نيستند تمامي نيازها را پيش بيني نموده و به آن­ها پاسخ بدهد. يك سايت بعد از بازگشايي نياز دارد كه سئو قدرتمندي داشته باشد تا در موتور هاي جستجو پيشرفت داشته باشد. تو قسمت اجتماعي ميتونيد شبكههاي اجتماعي كه داريد رو وارد كنيد. اما لازم به ذكر است كه در صورت خريد افزونه يواست سئو از قابليت هاي جديدتر و بهتري بهره مند مي شويد كه بعد از خريد و نصب تاثير سريع آن را در هفته هاي اول مشاهده خواهيد كرد،بنابراين اين موضوع براي كساني كه نيازمند تغييرات اساسي سايت از لحاظ سئويي مي باشد بسيار مهم است چرا كه تمامي افراد به دنبال پيشي گرفتن از ديگر سايت ها در نتايج گوگل هستند، به همين منظور شما هم بايد اين موضوع را مد لحاظ قرار داده و نسبت به رقباي خود با تمامي موارد گفته شده به رقابت بپردازيد،به منظور كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي توانيد وارد بحث و گفت و گو شده و سوالات خود را از ما بپرسيد، متخصصان ما در كوتاه ترين زمان ممكن پاسخگوي شما خواهند بود،البته در قسمت چت آنلاين نيز مي توانيد پاسخ خود را با سرعت بيشتري دريافت نماييد.

به شما اطمينان مي دهيم كه با خريد اين محصول فايل كاملا فارسي و اورجينال در اختيار شما قرار مي گيرد. اين افزونه توسط كمپاني قدرتمند Yoast طراحي شده است كه باعث افزايش درآمدهاي شما خواهد شد. نكته: تگ هاي Schema & OpenGraph براي محصولات باعث متفاوت شدن نمايش محتواي سايت در سايت هاي ديگر و همچنين در شبكه هاي اجتماعي مي شوند كه اين امر به بهينه سازي سايت ها كمك زيادي مي كند. ۱۰ سال قبل ابزاري بنام گوگل وبمستر تولز توسط شركت گوگل معرفي شد كه تا كنون بهترين ابزار آناليز وب سايت براي وب مسترها بوده است و اخيرا گوگل براي بدست آوردن كاربران بيشتر براي اين ابزار قدرتمند خود نام آن را به كنسول جستجو گوگل ( Google Search Console ) تغيير نام داده است. 1. ايجاد خطا و تغيير مسيردر صفحه ۴۰۴ نداشته باشيد. بلوك هاي پيوند داخلي افزونه Yoast پيوندهاي داخلي سايت شما را به شكل الفبايي ساده مي كنند, با استفاده از بلوك هاي مختلف پيوند داخلي، قادر خواهيد بود در كمترين زمان يك ساختار (سلسله مراتب) ايجاد كنيد!

درنهايت، گزينه Tools امكان دسترسي به انواع مختلف ويرايشگرها و همچنين گزينهاي براي وارد كردن يا برداشتن برخي تنظيمات Yoast SEO را به ما ميدهد. در Yoast Seo Premium اين امكان به صورت ويژه تر در دسترس است به طوري كه علاوه بر اين كه كلمه كليدي بررسي مي شود، محتوا و متن شما نيز مورد تجزيه و تحليل قرار خواهد گرفت. امكان كنترل نقشه سايت را دارد. افزونه yoastقابليت بررسي ميزان خوانايي نوشتهها را دارد. پس از تكميل اين موارد، به بخش تحليل و بررسي برويد. پس از انتخاب اين گزينه پيش فرض شما بايد به اكانت فيسبوك خود وصل شده و مديريت خود را براي افزونه مشخص نماييد.

را سئو كرد و آپشنهاي ديگري كه در اختيار مدير سايت قرار ميدهند براي افزايش سرعت سايت و لينك سازي داخلي و افزايش كيفيت تجربه كاربري بسيار كاربردي هستند. اگر به اندازه و كيفيت تصاوير دقت نكنيد و آن ها را بهينه نكنيد ، مي توانند وب سايت شما را بسيار كند كنند. حال در بخش مشخص شده در تصوير مي توانيدفرمت تصوير و كيفيت آن را تنظيم كنيد تا در عين بهينه شدن حجم تصوير از كيفيت آن هم زياد كم نشود. منظور از عبارت كليدي در زير عنوان اينه كه شما بايد در عنوان هاي نوشته خود از عبارت كليدي خود استفاده كنيد با به عبارتي ديگر در تگ هاي H2 و H3 و حتي H4 در نوشته خود استفاده كنيد و در آن ها از عبارت كليدي خود هم استفاده كنيد توجه داشته باشيد كه از هر ۴ زير عنوان حداكثر در دو مورد آن از عبارت كليدي خود استفاده كنيد در غير اين صورت بهينه سازي بيش از حد انجام داده ايد و اين براي سئو وردپرس اصلا خوب نيست.

به عنوان مثال ، يك پست منتشر شده در دسته بندي مواد غذايي مي تواند برچسب هايي مانند سالاد ، صبحانه ، پنكيك و غيره داشته باشد. به عنوان مثال ، در يك سايت شخصي مي توانيد دسته هايي مانند موسيقي ، غذا ، مسافرت و غيره را داشته باشيد. البته توجه داشته باشيد كه دادن لينك هاي فالو به سايت هايي كه دامين اتوريتي بالايي دارند به هيچ عنوان اشكالي ندارد. وقتي كه با وبسايت خود كار ميكنيد، ممكن است بدون توجه به وضعيت ايندكس گوگل، يك صفحه را حذف كنيد. همان طور كه در بالا گفتيم لينك هاي خارجي يكي از فاكتورهاي مهم در سئوي وردپرس هستند ولي زماني كه به يك سايت خارجي لينك مي دهيد مقداري از اعتبار سايت خود را به آن سايت مي دهيد كه به اين كار “link juice” مي گويند. به عبارت ديگر لازمه هر سايت موفق در زمينه سئو افزونه سئو يواست است و بدون آن هيچ وقت به جايگاه مناسبي در گوگل نخواهيد رسيد.

https://www.scoop.it/topic/gentable/p/4125542353/2021/06/27/yoast-seo-premium

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.