افزونه يواست سئو پرميوم دانلود نسخه جديد

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

افزونه يواست سئو پرميوم دانلود نسخه جديد

۱۱ بازديد

به عبارتي ساده توضيحات متا (Meta Description) چكيدهاي از محتواي سايت رو در نتايج جستجو زير لينك جستجو شده به نمايش ميگذاره كه در جذب بازديد كننده و سئو سايت از اهميت بالايي برخودار هستن. روبات هاي متا Robots meta configuration بخش عظيمي از وردپرس سئو را در بر گرفته اند با اين امكان بي نظير شما مي توانيد كنترل سايت را در دست بگيريد مواردي چون ( نحوه اينكس شدن مطالب / جلوگيري از ايندكس شدن / نحوه نمايش متا ها و … ) گزينه مهمي محسوب ميشوند. “nofollow نوشته ميشه، در كد لينك هاي سايت قرار ميگيره و به موتورهاي جستجو نشون ميده كه نبايد به دنبال يك لينك خاص برن اما همجنان اجازه ايندكس اين صفحات رو به موتورهاي جستجو ميده.

براي ساخت يك وبسايت كاملاً منسجم كه از محتواي اثرگذار و ارزشمندي كه شما و تيمتان توليد نموده ايد هم بهره مند شود , ميتوانيد از فيلتر محتواي يتيم ( Orphaned Content Filter ) كه در yoast seo پريميوم براي شناسايي صفحاتي كه براي موتورهاي جستجو و يا اين كه بازديدكنندگان بالقوه در اختيار نيستند افزونه يواست سئو پرميوم به كار گيري نماييد . بايد بگم كه افزونه Yoast Seo Premium پرچمدار افزونه هاي سئوي وردپرس محسوب ميشه. اميدواريم توانسته باشيم به شما در مورد اين افزونه كمك كرده باشيم. ابتدا افزونه Yoast SEO را از همين مطلب دانلود كرده و سپس از مسير افزونه ها » افزودن, افزونه سئو را آپلود و فعال كنيد. در آخرين مرحله هم گزينه «بستن» را بزنيد و به سراغ تنظيمات كاركردهاي افزونه برويد. ويژگي بسيار خوب Yoast Seo اينه كه هم زمان با تهيه مقاله اون رو بررسي ميكنه و در انتهاي مقاله بخشي براي بهبود آن ارائه ميده كه نسبت به تغييرات محتوا واكنش نشان مي ده.

با استفاده از پلاگين WooCommerce SEO ما به اين معني است كه محصولات شما در پينترست به عنوان Rich Pins به اشتراك گذاشته خواهد شد. با استفاده از يواست سئو پريميوم مي توانيد يك دسته اصلي براي پست خود تعيين كنيد و طبقه بندي مربوط به هر صفحه را در وب سايت خود تعيين كنيد. سپس , فقط كاري كه شما مي بايست انجام دهيد اين است كه از هرجاي ديگر وب سايت خويش به هر صفحه لينك دهيد . به گوگل كمك مي كند هر آنچه را در مورد وب سايت شما مورد نياز است را جمع آوري نمايد.

در اينجا بعضي از خصوصيت هاي اضافي موجود كه احتمال دارد “yoast seo پريميوم” را با ارزش تر نمايد را براتون توضيح ميدم . اين افزونه با نصب بيش از ۴ ميليون بار بالاترين محبوبيت را در بين وبمستران جهان در زمينه سئو دارد كه اين آمار به ما نشان مي دهد اين افزونه تا چه حد توانسته است رضايت وبمستران را افزونه يواست سئو پرميوم جلب نمايد . با به روز رساني هاي مداوم محبوبيت سئو وردپرس بيشتر و بيشتر شده و اون رو به يكي از اصلي ترين افزونه هاي وردپرس تبديل كرده. در اين بخش ليستي از امكانات قابل استفاده در يواست سئو رو مشاهده ميكنيد كه در ادامه به توضيح اون ها ميپردازيم. در حقيقت كلمه ي كليدي همون كلمه ايه كه شما وقتي دنبال يه موضوع خاص توي گوگل جستجو ميكنين ازش استفاده مي كنين.

https://www.neshanonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8-8/70137-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%85

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.