قالب وودمارت همراه با دمو آماده

آموزش رايگان ساخت سايت رايگان بدون كدنويسي و دانش قبلي

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

قالب وودمارت همراه با دمو آماده

۹ بازديد

قالب وودمارت توسط ارائه شده كه مي توانيد آن را خريداري نماييد اين قالب فروشگاهي است و براي انواع محصولات استفاده مي شود. اين پوسته فروشگاهي متمايز با استفاده از تكنولوژي بسياركاربر پسند ايجكس ajax طراحي شده است و داراي جستجوي فوق العاده زيبا و سريع ajax مي باشد. چند ويژگي مهم اين قالب در ادامه توضيح داده ميشود. اگر طراح بخواهد دنبال متن هاي مرتبط بگردد تمركزش از روي كار اصلي برداشته ميشود. شما با انتخاب قالب وودمارت براي سايت فروشگاهي خود يك قدم بزرگ در زمينه سئو و بهينه سازي سايت فروشگاهي خود برداشته باشيد. توجه داشته باشيد كه اين قالب ها كاملا مشابه نسخه ي اورجينال ميباشد و صرفا لايسنس آنها حذف شده. اولين نكته مهمي كه در اين قسمت بايد به آن توجه داشت اين است كه در فرايند فارسي ­سازي كردن قالب­ها ممكن است، بخش­هاي از اين قالبها حذف گردد.

قالب وردپرس وودمارت در نسخه 5.0.0 به صورت 100% با صفحه ساز المنتور سازگار شد. قالب وودمارت كاملا با افزونه چند زبانه كردن سايت WPML سازگار است و شما اگر بخواهيد مي توانيد به راحتي بدون انجام هيچ كاري و به صورت خودكار سايت خود را با زبان هاي مختلف دنيا در دسترس قرار دهيد. مثلا اگر لوگوي قالب woodmart فارسي در تنظيمات قالب زبان فارسي انتخاب كرده باشيم در زبان انگليسي لوگوي ديگه اي و متفاوت مي تونيم انتخاب كنيم.تو ورژن جديد هم ديگه نياز نيست مثل لينك زير سربرگ ساز را دو زبانه كنيم.اگر به پايين تنظيمات هر پست يا برگه بريم، امكان انتخاب سربرگ هاي مختلف هست.

قالب woodmart براي طراحي و ويرايش و ساخت صفحات جديد ازافزونه وردپرس صفحه ساز ويژوال كامپوسر استفاده مي كندكه شامل امكانات و تنظيمات متعددگسترده اي براي طراحي حرفه اي اجزاي موجود در برگه ها نوشته هاي سايت مي باشد. هم مي توانيد هدر خود را از صفر طراحي كنيد و هم مي توانيد از طرح هاي آناده قالب استفاده و آن را هر طور كه مايل هستيد ويرايش كنيد. با قالب WoodMart مي توانيد هر گونه سايت فروشگاهي را راه اندازي نماييد و شروع به كسب درآمد كنيد. از ويژگي هاي مهم و فوق العاده كاربردي اين پلاگين وردپرسي برخورداري از قابليت جذاب دراگ و دراپ براي افزودن ساده اجزا به اسلايدها و ايجاد اسلايدر به ساده ترين شكل ممكن مي باشد و تجربه كاربري فوق العاده اي را براي كاربر به دنبال خواهد داشت.

پنل تنظيمات قدرتمند قالب وودمارت به شما اجازه مي دهيد به تغيير طيف وسيعي از تنظيمات قالب فقط با يك كليك بپردازيد ، براي اين مورد شما نياز به هيچ تجربه و دانش از برنامه نويسي نداريد همچنين به پلاگين هاي متعدد و مختلف هم نيازي نداريد. در دوره آموزش قالب ودمارت تمام بخش هاي مهم اين پوسته توضيح داده شده و نحوه كاركرد آنها را به دانشجويان اين دوره آموزش داده ايم هم چنين افزونه هاي مهم استفاده شده در اين را نيز مورد بررسي و آموزش قرار داديم تا كاربران بتوانند بدون نياز به آموزش هاي ديگري سايت خود را از ۰ تا ۱۰۰ پياده سازي و طراحي كنند سرفصل هاي مهم اين دوره را مي توانيد در بخش هاي زير مطالعه فرماييد.

اگر با اين سه افزونه آشنايي داشته باشيد ، خيلي خوب مي دانيد كه سه افزونه برتر طراحي برگه ها را در اختيار خواهيد داشت. قالب وودمارت يك قالب وردپرس حرفه اي مي باشد كه توسط يك تيم حرفه اي، براي راه اندازي هر نوع وب سايت فروشگاهي بر پايه ووكامرس طراحي شده است. در نتيجه شما مي توانيد با خيال راحت يك وب سايت كاملاً حرفه اي و شخصي سازي شده را داشته باشيد. همانطور كه گفتيم در اين دوره يك سايت را به صورت پروژه محور طراحي خواهيم كرد كه دموي آن تصوير زير مي باشد. طراحي اين قالب به گونه است كه با استفاده از يك رابط گرافيكي امكان قابليت تغييرات در قالب براي شما فراهم خواهد شد.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1121105-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.